Oddey Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 synd dette her, kjørte en del samen med deg i heatene lørdag og søndag... men pris på motor/bil? Er ikke stort gøy nei, men sånn må man regne med, skjer fort gitt :S. Har ikke satt noen pris enda, jeg kommer til å selge bilen komplett uten interiøret tror jeg , da jeg har lyst til å beholde det selv. Kommer pris iløpet av kvelden tenker jeg . Kan jo evnt sende deg en PM ikveld . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heske Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 kan bare sende over en pm til meg og, når du har bestemt deg for pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 si ifra vis interiøret ryker, eneste jeg mangler nå til min 3.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Kondolerer, nesten så jeg får tårer i øyekroken når jeg ser en org M3 såpass krasjet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Det var du som hadde denne ja...husker du ventet på oss på lørdag Kjipt med utkjøring da, gikk det bra med dere inni ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Kondolerer, nesten så jeg får tårer i øyekroken når jeg ser en org M3 såpass krasjet Vet, er ikke gøy når slik skjer med orginale m3'er, skjedde relativt fort det hele, jeg hadde ikke høy hastighet engang, ifølge han som satt på virket det for han som om vi punkterte på ene bakhjulet i svingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Føler med deg, aldri noe gøy når folk får ødelagt bilene sine! Typisk at det skjer i løpet av de siste minuttene på dagen også. Håpe du finner en løsning som gjør at du kommer greit ut av det økonimisk hvertfall. Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Huff og huff.. vondt å se på! Alt vel med deg/dere i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Tror jeg også hadde taka med en høyreratta M3...må være dritkøddent på bane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Føler med deg, aldri noe gøy når folk får ødelagt bilene sine! Typisk at det skjer i løpet av de siste minuttene på dagen også. Håpe du finner en løsning som gjør at du kommer greit ut av det økonimisk hvertfall.Hilsen Trond Nei, er ikke det, siste turen skal man stå over sier dem, noe jeg skal ta til meg heretter. Håper jeg også, må ihvertfall skaffe meg en ny m3, det er sikkert . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Huff og huff.. vondt å se på! Alt vel med deg/dere i bilen? Joda, alt går greit med meg og han som satt på, jeg fikk en sleng med nakken bare, så gikk vell greit sånn sett . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Tror jeg også hadde taka med en høyreratta M3...må være dritkøddent på bane! Hehe, du er ikke den første som har sagt det , er ikke likt som med venstrerattet ihvertfall, giring blir fort litt stress i fart . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Tror jeg også hadde taka med en høyreratta M3...må være dritkøddent på bane! Hehe, du er ikke den første som har sagt det , er ikke likt som med venstrerattet ihvertfall, giring blir fort litt stress i fart . Ikke den siste heller, hehe..men uff, det var jo leit, håper du finner noen lure ordninger..Burde kanskje selges i deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Tror jeg også hadde taka med en høyreratta M3...må være dritkøddent på bane! Hehe, du er ikke den første som har sagt det , er ikke likt som med venstrerattet ihvertfall, giring blir fort litt stress i fart . Ikke den siste heller, hehe..men uff, det var jo leit, håper du finner noen lure ordninger..Burde kanskje selges i deler? Hadde uten tvil tjent mest på å selge i deler, men la den akkurat ut for 50 tusen til den som vil ha den hel uten interiøret, så kan evnt dem ta å selge den videre i deler og tjene noen kroner, hadde jeg hatt sted å skru så hadde jeg nok gått for å selge i deler selv . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Det var veldig bra at dere er hele og ikke fysisk skadet. Når jeg kjørte dere bort til sykestuen var dere nokså stille og kanskje litt i sjokk - det forstår jeg veldig godt. Som jeg sa til deg (og jeg har lært på den harde måten selv...), med en gang du tenker "bare èn siste gang" så lar du bilen stå. Jeg har ikke tall på hvor mange jeg vet om som har måttet lære det på den harde måten dessverre (og ikke bare hva angår banekjøring eller bil i det hele tatt). Hvis du forresten vil ha bilder av bilen på taket så tror jeg Kim Halvorsrud har (men vi ble enige om å IKKE legge de ut på forumet av hensyn til deg). Henrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå