indola1234 Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Lurer på hva som må gjøres for og bytte til facelift lykter med xenon når jeg ikke har xenon fra før. Passer facelift lyktene rett inn? Og hvilke deler trenger jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
semmern Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Selve lyktene skal gå rett inn ja. Du trenger vel omformer-kit til xenon, og så må du huske å bytte resten av lysene på bilen også, ser jalla ut med angel eyes og oransje blink- og baklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
indola1234 Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 Har faktisk hvite blink rundt om fra før Hvis jeg får tak i facelift lykter fra en vrakbil for eksempel, med xenonballaster. Er det bare plugg and play da, eller må jeg bytte lysmodul også? Har hørt om andre som har prøvd og sette i xenon som lysmodulen har klikket. Men tror de hadde satt i xenon i nær/fjærn lys og grøftelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
semmern Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Tror det skal gå greit med lysmodulen som sitter i fra før, ihvertfall hvis du kun skal ha xenon på fjernlys og kanskje nærlys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Lysmodulen er lik. Skal det bli lovlig må du montere lyktespylere og aut. nivåregulering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
semmern Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Lysmodulen er lik. Skal det bli lovlig må du montere lyktespylere og aut. nivåregulering. Har ikke alle E39 lyktespylere da? Kan ikke huske å ha sett noen uten ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 jeg har ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 jeg heller har ikke spylere. men har jeg automatisk justering? lyktene justerer seg når jeg skur på lysa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Har du regulerings hjul til høydejustering av lyktene ved siden av tåkelysbryteren har du IKKE aut. justering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå