st3inar Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 prøver en siste gang, fjærene SKAL bort! "passer til alle e39 (97-03) med sekssylindra motor, men ikke til biler med nivåregulering eller elektronisk demperkontroll. Bilen blir senket med 30 mm foran og ca 20-25 mm bak. Eibach Pro-kit 2053.140." ubrukte. 1500 kr? anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brightlight Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 1000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st3inar Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 molde! 1300 kr? og kjøper betaler frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st3inar Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 bumppppp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zH- Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 passer touring også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st3inar Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 Tror det skal gå greit så lenge du ikke har automatisk høydejustering bak. Legger ved bilde av katalogen til eibach. Står ingenting om sedan/stasjonsvogn, så tror fjærene passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st3inar Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 bump! 1200? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Er det med tuv papirer? passer de på 520 touring? har ikke høydejustering.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zH- Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Jeg kan by deg 1000 + frakt! Hvis det er tuv pappirer PM om det er intressant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Har dette settet selv på E39 sedan diesel og er meget fornøyd! Komfortabel høyde og kjørekomfort. Ferdig høyde etter at det har satt seg er bittelitt lavere enn M-sport. (Gratis bump til selger ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st3inar Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 se litt lenger opp når det gjelder touring. fikk ikke med TUV papirer, men skal vel ikke være noe problem å få tak i? Har ihvertfall sendt mail til de jeg kjøpte settet av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st3inar Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 Da har jeg fått TUV papirer på mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Hei, kan være interessert. Bor i Ålesund... Hvor mye arbeid er det med å få skiftet disse..? Og bilen må vel på firhulskontroll etterpå? Steike sikkert at det går på touring altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st3inar Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 Vet ikke om det er 100% nødvendig, men kan da ikke være en dum ide? Optimalt skal vel ikke hjulstillinga forandre seg ved senking. Ellers er det akkurat som å bytte vanlige fjærer, muligens det er lettere på touring, ser for meg at der er enklere å komme til toppen av bakdemperne der? Må hvertfall ut med baksetet på sedan. Angående om settet passer på touring skal jeg sende en mail til firmaet jeg kjøpte settet av for å få et endelig svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå