torgeirb Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Jeg leter etter en side hvor de selger e36 m-contur felger som er 8,5" og 10" breie grunnet økt interesse etter jeg kjøpte mine.. Noen som vet hvor slike hjul kan handles. Slenger med et bilde for å vise hvilke felger jeg sikter til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Er ikke det der Rondell #53 da? Orginalfelgene burde vel bmwforhandleren kunne skaffe om dem fortsatt lages, evt kan du jo sjekke hjemmesiden til Gsbildeler.. Om du går inn under orginaldelene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Dette er Rondell Design (husker ikke hvilket nummer). Disse er gått ut av produsjon for lenge siden, så du skal være ufattelig heldig hvis du kommer over et sett med nye felger. Derimot er disse felgene ofte til salgs på Ebay.de, så du får lete litt der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Sjekk denne siden, den er fin å ha: http://felgenkatalog.auto-treff.com/ Alle bmw felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå