Mons1 Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Skrevet Juli 8, 2009 Og hva er så en Tis og hvor får man tak i det? MEN man må ikke lese TIS så blindt...
Gjest Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 "verksted håndbok" alt fra reperasjons prosedyrer, tiltrekkings moment, service skjema (eldre biler) osv.. ebay...
Gjest Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 sjekka TIS nå, såpavann står foreslått ja, men står ikke noe om at man ikke kan bruke andre produkter, noe det pleier å gjøre om det har noe å si.
Mons1 Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Skrevet Juli 8, 2009 Har hørt mange si at de bruker Zalo, men Zalo er jo sterk fettoppløsende og vil ikke dette angripe gummien i foringer? Jeg blir å bruke litt håndsåpe i vann som anbefalt og holder meg unna vaselig, silikon og kopperpasta Ja jeg ser poenget med at den skal sette seg da man vil få økt slitasje hvis tappen roterer inni gummien. Jeg skulle bare ønske at jeg kunne skifte foringen uten å løsne på bærekulene. Det er alltid en fare at man skader gummebelgen over kulene når man skal tæsje dem løs. Spesielt den i midten der man må bruke slagtæsj(Gaffelen). Og disse sitter jo som f.... Jeg bare gleder meg til nye foringern på bilen for det må gjøre enorm forskjell enn med di slitte sjekka TIS nå,såpavann står foreslått ja, men står ikke noe om at man ikke kan bruke andre produkter, noe det pleier å gjøre om det har noe å si.
Gjest Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 du kan bytte dem uten å ta dem ned.. bare å bruke en drill til å borre i stykker den gamle..bare vær forsiktig så du ikke herper bærebroa/tappen. eller så kan du henge på et sånn avtrekker system som noen hadde lagd seg oppi her.. og TAPPEN KAN IKKE ROTERE INNI FORINGE OM DU SÅ HAR ALDRI SÅ MYE SMØRING PÅ!!! men for all del..
Mons1 Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Skrevet Juli 8, 2009 Ok! Poenget er å få dradd ned den delen av bærearmen der foringen er slik at man kommer til å kan presse på en ny. Kanskje det går ved å jekke opp hjulnavet etter å ha løsnet de to skruene på foringen? RS du kan bytte dem uten å ta dem ned.. bare å bruke en drill til å borre i stykker den gamle..bare vær forsiktig så du ikke herper bærebroa/tappen. eller så kan du henge på et sånn avtrekker system som noen hadde lagd seg oppi her.. og TAPPEN KAN IKKE ROTERE INNI FORINGE OM DU SÅ HAR ALDRI SÅ MYE SMØRING PÅ!!! men for all del..
Fliid Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 e34_525tds, er en grunn for at man har noe som heter "håndbøker" . Det er fordi alle ikke bruker hodet. Så og informere om rett prosedyre, for alle og envær. Det ser jeg ikke noe vondt i, men stå på ditt du. Spiller ingen rolle for min del. Ørjan; 3.4.2 Mons1; Du får nok spillerom uten å jekke og lage en større operasjon ut av det . : ) Løsne i bakkant også ser du at det er mulig og dra den nok ned for å få nok spillerom. Dog, knot.
Gjest Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 nei ikke missforstå, ikke noe galt i å informere om hva som er "riktig". og om trådstarter heller vil prøve med såpe så må han jo for all del gjøre det. poenget mitt er bare at armen faktisk ikke kan flytte på seg med mindre du gjør noe helt sinnsykt.. og silikonspray er på ingen måte i nærheten av det. og som du da, løsner du boltene så får du den langt nok ned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå