Gå til innhold

Selges: Meget påkostet 2007 mod. 525iA M-Sport


caaatooo
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lykke til med salget Cato! solgte 5ern jg og... :)

Tusen takk for det :) Hvordan opplevde du markedet for disse bilene? Nå har jo jeg riktignok en bensinbil, så det er mulig at markedet er noe smalere for en slik bil (selv om det er veldig få slike til salgs)?

Meget pent ekseplar, hadde den vert ute for en 2 uker siden hadde jeg nok ringt og tatt meg en tur til deg !

Hadde tenkt meg en 5-serie som diin bil, men valget er dog tatt for min del, ble en 3'er igjen !

Tusen takk for det :) Var synd at jeg nølte så lenge før jeg la den ut. Men jeg regner med at den kommer til å bli solgt, så lenge jeg tar tiden til hjelp.. :)

Jeg tar forresten gjerne din bil i innbytte... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det :) Var synd at jeg nølte så lenge før jeg la den ut. Men jeg regner med at den kommer til å bli solgt, så lenge jeg tar tiden til hjelp.. :)

Jeg tar forresten gjerne din bil i innbytte... ;)

Hehe :P Tror nok ikke bilen min er til salgs/innbytte før om noen år, har bygget meg oppover i 3-serien så neste bør vel bli 335 eller en m :D

Angående b ilen din så er det ingen med den kombinasjonen og det rette utstyret ! Du har god smak og jeg lette på finn.no, autoscout.de, bmw.de og mobil.de uten å finne noen bil som liknet din så uansett hva du gjør, ikke gå noe lavere enn det du har satt den til, det ville vert galskap etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du nevnte, (må nok treffe "rette" kjøperen til denne bilen), men ikke stress med salget da kan du tape en del penger... :)

Har ingen stress med å få den solgt, så jeg orker ikke å "gi" den vekk. Likevel har jeg jo (såklart) lagt inn litt prutningsmonn i prisen... :)

Hehe :P Tror nok ikke bilen min er til salgs/innbytte før om noen år, har bygget meg oppover i 3-serien så neste bør vel bli 335 eller en m :D

Angående b ilen din så er det ingen med den kombinasjonen og det rette utstyret ! Du har god smak og jeg lette på finn.no, autoscout.de, bmw.de og mobil.de uten å finne noen bil som liknet din så uansett hva du gjør, ikke gå noe lavere enn det du har satt den til, det ville vert galskap etter min mening.

Kjempefint at du opplyser om dette :D Har nemlig ikke helt oversikt selv over hva som finnes av slike biler i utlandet. Denne har nesten alt utstyr fra fabrikk, og den har i tillegg blitt fulgt opp med smakfulle oppgraderinger. Derfor har jeg verken lyst eller behov til å "gi" den vekk, for jeg er på ingen måte nødt til å selge den. Likevel har jeg, som ovenfor sagt, lagt inn litt prutningsmonn i prisen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fattern var interessert i denne.. han har en 04 E60 520I som han ville ha en ny en og din møtte ganske kravene.. han tar vel en tlf til deg litt senere.. :)

Koselig å høre det.. :) Bilen er pen, og nokså "riktig" å se på. Hvis han er interessert i bilen burde han imidlertid ta kontakt og ha mulighet til å handle forholdsvis raskt, for bilens skjebne begynner trolig å bli nokså bestemt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...