Gå til innhold

Selges: Meget påkostet 2007 mod. 525iA M-Sport


caaatooo
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg må gratulere med ny bil :P Men jeg håper virkelig du kommer på rett kjøl igjen ;) Sprekt interiør ihvertfall og ikke noe dårlig valg når det gjelder bilen heller :)

Takk for det, Dan :D Jeg kommer garantert på rett kjøl igjen, ikke vær redd for det ;)

Hva synest du om materialkvaliteten på denne kontra E60 ?

Jeg for min del synest att nyere Mercedes har tapt seg litt på dette !?

Jeg er helt enig i at Mercedes nå ikke er det som det en gang var. Sparekniven går igjen overalt, og da særlig hos Mercedes. Likevel gir CLS'en et meget solid inntrykk, som min tidligere E60 pre-facelift ikke kan måle seg opp mot. CLS'en min er imidlertid påkostet utover standard for å fremstå som mer eksklusiv, særlig i form av Designo-skinnseter og utvidet skinnpakke, som bl.a. inkluderer skinntrukket dashbord, dørsider, baksider av seter, osv. For øvrig er det mye tepper osv. som er brukt, slik at det er veldig lite plastikk som er fremtredende inni coupe'en.

Likevel må det fremheves at CLS'en overhodet ikke kan sammenlignes med Mercedes E-klasse kvalitetsmessig, noe som både gjelder i forhold til den forrige E-klassen (W211, som kom i 2003 og som er direkte konkurrent med E60, Audi A6, osv.) og den helt nye E-klassen (W212, som kom i år). Grunnprisen på CLS er, sett vekk fra avgiftene, nesten 200.000,- dyrere i grunnpris, og en plass burde jo disse pengene komme til syne. Derfor sier det nok seg selv at den også burde gi et kvalitetsmessig bedre inntrykk enn en pre-facelift E60 . Slikt sett syntes jeg også at min tidligere faceliftede E39 ga et mer solid inntrykk enn E60'en min.

Hvordan CLS'en er sammenlignet med faceliftet E60 vet jeg dessverre ikke, siden jeg såvidt har kjørt slike E60'er. Det sies jo at disse har vesentlig bedre materialkvalitet enn pre-facelift, jf. bl.a. Saltkjelen sine omfattende innlegg her på forumet. Valget mellom en Mercedes E-klasse (W211) og BMW E60 ville uansett ha vært enkelt for min del; her er E60'en klart bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Høres veldig bra ut Cato!;) Og ikke minst SER det bra ut! "Showsenk" hadde jo vært genialt da, nesten legge den på asfalten når du ønsker det!

Det som er tanken ;) Men jeg liker jo lave biler veldig godt, så jeg frykter nesten at jeg ville ha brukt den med den høyden da - med den ekstra dekkslitasjen det ville medført... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med ny bil.. CLS er utrolig lekker og er vel et godt hopp opp fra E60 :)

Takk for det, Bjørn :) Artig å få inntrykket mitt "bekreftet" av en som har prøvd litt av hvert når det kommer til bil... :)

Til salgs igjen, ikke overraskende hos Konghelle

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18459636

Se der, se der :) Noen av de bildene var imponerende tøffe, i mine øyne! Nesten så jeg fikk lyst til å kjøpe den tilbake... 8):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med ny bil.. CLS er utrolig lekker og er vel et godt hopp opp fra E60 :)

Takk for det, Bjørn :) Artig å få inntrykket mitt "bekreftet" av en som har prøvd litt av hvert når det kommer til bil... :)

Til salgs igjen, ikke overraskende hos Konghelle

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18459636

Se der, se der :) Noen av de bildene var imponerende tøffe, i mine øyne! Nesten så jeg fikk lyst til å kjøpe den tilbake... 8):lol:

Da har du sikkert sett nye A5 sportback som slekter mye på CLS syns jeg..:)

audi-a5-sport-006.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

a7="caaatooo
Grattis me ny bilene! Sinnsykt flott den CLS'en' date=' så annonsen på den forsvant fra nettet og hørte rykter om at den var dokka opp her 8)[/quote']

Takk for det! :D Man burde kanskje kondolere når man bytter fra en 3'er til en Caddy, men det får så være.. :P

Vi får treffes en dag å bytte-titte på nybilene! Er veldig spent på å se 3'ern din :D

hehe ja er vel en liten nedtur å gå til caddy, men CLS'en veier vel opp for det igjen 8)

jepp vi må møtes å prate litt bil en dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...