E30Frelst Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Jippi! Dette var dagens lyspunkt! En strøken E36 YES
AutoBahn Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Noen blåste chillipepper i øynene på meg for noen år siden. Synet av den stakkars bilen der gjør minst like vondt
Oderschvank Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 merkelig jeg aldri har sett denne i stavanger området før, gjerne like greit ^^
bue Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Går ut i fra at dette er en 316 ettersom motorstørrelsen ikke står?
egil s Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Bremsetrommler bak... 316i eller 318i da ja. Men er den framskjermen tapet fast, eller er det "styling" med grå grunnet framskjerm og røde striper? Har heller ikke sett den i Stavanger området.
Hawkon88 Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 det er jo alltid fint med 4fargerslakkering, og spraylakkeringsmerker på frontlyktene.. Jeg får hvertfall full tiltro til at alt annet som er gjort med bilen ikke er slurvet med..
Leadfoot Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 det er jo alltid fint med 4fargerslakkering, og spraylakkeringsmerker på frontlyktene.. Jeg får hvertfall full tiltro til at alt annet som er gjort med bilen ikke er slurvet med.. Synes faktisk dekka var artigere. Ser jo han ikke har brydd seg med å maskere noe som helst, bare sprayet overalt
wagon Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Noen som vet hvor jeg får tak i den front fangeren? Om du er seriøs så finnes den HER t.o.m på tilbud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå