M3 Yngve Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Har en 85 mod Transporter pickup. Bilen er i daglig bruk, med div feil og mangler. Har gule oblater, men mangler etterkontroll på EUen. Selges kr 5000,- el bytte i noe. Pm, her eller tlf: 90141919. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Kan du ta bilde av etterkontroll lappen? send på PM. må bare sjekke hva som må gjøres om jeg tar den. Mvh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 Kan du ta bilde av etterkontroll lappen? send på PM. må bare sjekke hva som må gjøres om jeg tar den. Mvh. Har ikke fått den enda, men den kommer på torsdag håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 hva slags motor står det i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 hva slags motor står det i den? Bensin, men skal sjekke i vognkortet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Har du fått papirene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Da mangler bare etterkontroll lappen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 Dette er hva som står på mangel lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 Pumpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå