[space] Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Selger en Walther cp99 luftpistol, inkl. 6 gasspatroner, en pakke blinker, og en eske kuler. Tenkte meg 1000,- samlet. SOLGT Leveres med polstret koffert. Det medfølger 2stk 8 skuds Maggasin Caliber 4,5 Diablo Utgangshastighet 120 m/s Magasin 8 Skudd Lengde 180 mm Vekt 740 gram Justerbart baksikte Deilig feeling i pistolen. Tung og god. Ligger godt i hånda. Kan fikse bilder, men den er identisk med pistolen på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Interessant Strøken ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 Helt strøken. Kun brukt en sommer til litt skyting på hytteturer osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Nypris på denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 byr 600 for alt pluss frakt selfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 Nypris er rundt 1500 et sted. Jeg har sikkert kvitteringa et sted, men tviler på om jeg finner den 600 er nok litt lavt... Jeg mener den er verdt 1000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 menes med gasspatroner? er ikke inne i det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Hmm, tja. Er intr. Gir deg 1000 kr for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 Hmm, nå får jeg samme følelse som når jeg solgte speilrefleksen min. Gikk alt for fort! Altså priset jeg for lavt... Men du skal få den til den prisen Haug. Sender deg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 den er av interesse:D hvordan funker det med gasspatroner? den bruker vanlige luft gevær kuler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 har samme pistol selv(bare med Lasersikte i tilleg) er genial til det meste ! Gøy å ta med på tur, ballonger, egg, osv .. eller du kan faktisk kvitte deg med noen småfugler i nærheten, om di skulle være et problem ! Digger gunnen og bruker den ofte selv ! Gasspatroner: er patroner som du putter i pistolen, (dei som tilfører luft-trykket som gjør at kjeglen(kulen) blir skutt ut av pistolen) Det finnes og luft pistoler med FJÆRPÅÅTREKK, dei er somregel kraftigere(ca 200m/s + +) men det holder lenge det 120m/s for å si det sånn) Denne er absolutt verd 1000 lappen ja ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå