Gå til innhold

ombygging fra m20 til m50 i e30 hjelp/info

BMW327
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

BKF fra E30 320 går ikke om du ikke vil shimse opp motor på den ene siden. Shimser du, så kan du bruke en hvilken som helst E30 BKF.

Kan bruke standard facelift E30 radiator sammen med M50, må bare kapep og skjøte slangen som går til ekspansjonstank, for å få den til å svinge opp mot tanken istedenfor at den gårr "rett frem" som den gjøropprinnelig på en M50 motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BKF fra E30 320 går ikke om du ikke vil shimse opp motor på den ene siden. Shimser du, så kan du bruke en hvilken som helst E30 BKF.

Kan bruke standard facelift E30 radiator sammen med M50, må bare kapep og skjøte slangen som går til ekspansjonstank, for å få den til å svinge opp mot tanken istedenfor at den gårr "rett frem" som den gjøropprinnelig på en M50 motor.

Takker for svar:)

Men må ikke motoren shimses opp uansett da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange syntes Non vanos føles friskere. Deriblandt meg selv.

Vanos motorer har og EWS (startsperre) men dette er jo ikke ett problem, så følelsen av motoren er vel den største grunnen til at det blir brukt motorer uten Vanos.

Men for all del, med vanos er morro i en E30 det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt mange som har sagt at vanos motorene går bedre, men det behøver ikke å stemme da? Tenkte på vanos i til å begynne med, men har fått mere lyst på non-vanos.

Har ikke kjørt non-vanos m50 325, men har prøvd en 325 med vanos og den gikk myye bedre en non-vanos m50b20 jeg hadde i min tidligere bil:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...