BMW327 Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 noen som har oppskrift til å bygge om fra m20 til m50 i e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 ka du lure på da? Har nettopp bygget fra m20 til m50 i e34... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW327 Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 motorfester. bunnpanne, oljepumpe, mellomaksling. sikkert mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 ombygging på e30 er ganske så ulik ombygging på e34.. E30m50.com tror jeg var en side som var oppe før. Ta et søk på "E30 M50 Swap" på google, så finner du garantert mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW327 Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 jeg trenger bare info om hva som trengs for å få motoren på plass i e30 å oppstart! takker så mue for saver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 http://docs.google.com/View?docid=dgq6zwt2_0chf5vgfq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Tar jeg feil visst det er mulig å bruke bkf fra e30 320? er det mulig å bruke e30 facelift radiator når man setter inn m50? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 BKF fra E30 320 går ikke om du ikke vil shimse opp motor på den ene siden. Shimser du, så kan du bruke en hvilken som helst E30 BKF. Kan bruke standard facelift E30 radiator sammen med M50, må bare kapep og skjøte slangen som går til ekspansjonstank, for å få den til å svinge opp mot tanken istedenfor at den gårr "rett frem" som den gjøropprinnelig på en M50 motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 BKF fra E30 320 går ikke om du ikke vil shimse opp motor på den ene siden. Shimser du, så kan du bruke en hvilken som helst E30 BKF. Kan bruke standard facelift E30 radiator sammen med M50, må bare kapep og skjøte slangen som går til ekspansjonstank, for å få den til å svinge opp mot tanken istedenfor at den gårr "rett frem" som den gjøropprinnelig på en M50 motor. Takker for svar:) Men må ikke motoren shimses opp uansett da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Ok. Men ser de fleste som setter m50 i e30 bruker non-vanos motorer. Hva er grunnen til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Mange syntes Non vanos føles friskere. Deriblandt meg selv. Vanos motorer har og EWS (startsperre) men dette er jo ikke ett problem, så følelsen av motoren er vel den største grunnen til at det blir brukt motorer uten Vanos. Men for all del, med vanos er morro i en E30 det og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Har hørt mange som har sagt at vanos motorene går bedre, men det behøver ikke å stemme da? Tenkte på vanos i til å begynne med, men har fått mere lyst på non-vanos. Har ikke kjørt non-vanos m50 325, men har prøvd en 325 med vanos og den gikk myye bedre en non-vanos m50b20 jeg hadde i min tidligere bil:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå