in2you Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Eg kan ikke en dritt om anlegg, så eg har alltid gått til broderen og i følge han så gikk det ikke å koble opp sub og forsterker til ordinærspilleren. Mer vet eg ikke altså, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Godt mulig det stemmer altså. Hvis du ikke har utgang til signalkabler så kan det jo bli problematisk. Selv måtte jeg mekke improvisert remote på spilleren i compacten min med å stjele strøm fra den tenningsstyret +ledningen inni dashen, men det var ikke originalspiller jeg hadde da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Hehe, ja leste gjennom tråden din nettopp men du fikk det i alle fall til i slutten da Skal ta ut spilleren min og sjekke hvordan den ser ut på baksiden en dag snart tenker eg.. Har akkurat bestil noe godsaker på Meguiars: -Mikrofiber drying håndle -Mikrofiber håndkle -Mikrofiber vaskeklut -Soft wash gel -ScratchX -Deep Crystal paint cleaner -Deep Crystal polish -Deep Crystal carnauba wax Skal også kjøpe clay og litt diverse småsnacks må ha noe å dille med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwboy1992 Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Du kan montere en sånn for å få forsterker til å funke på orginal spiller: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Herlig! Takk for link bmwboy1992 Har lite lyst å fjerne orginalspilleren serdu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 Hvor lenge pleier det å gå før varene til Meguiars kommer i posten? Føler eg har ventet i evigheter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Du kan jo kjøpe en aktiv sub med høynivåinngang, så er det bare å koble seg på en av høyttalerne bak. Evt. finnes det sikkert også løse forsterkere med høynivåinngang (du slipper det der adapteret fra Bilradiospes.). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 Skal innom bilradiospesialisten imårra og kjøpe kabler, broren min hadde en adapter liggende så bruker bare den Fikk montert lyktene eg kjøpte av Rabies her inne, syns de passet bra på min sorte Compact. Må bare få kjøpt noen nye tetningslister til lyktene, så er de gode som gull! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Se der ja... Ble bra lyktene mine jo Passet mye bedre din bil enn på min... Bare få på senken og m-fronten nå så begynner det å bli en skikkelig grom pact. Noen planer om nye felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 Takker m-fronten og senken skulle igrunnen vert på allerede, men tiden har ikke strukket til enda i tillegg til at de eg kjøper lakk av var utsolgt for tynning.. Tenkte på å kjøpe felger, men eg skal inn i militæret i mars så det er ikke noe vits før eg er ferdig i militæret. Blir jo bare til å kjøpe nye felger og dekk for at de skal ligge å tørke inn et år E.J. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå