Gå til innhold

Kjøpte en E3 idag.bilder.

Share

Anbefalte innlegg

I mai kom jeg over denne bilen på treff hos GS i trondheim.Jeg ble raskt intressert i bilen.er en 70 mod om jeg ikke husker helt feil.Står en M30b35 motor i bilen nå..bilen starter ikke pga tenningsfeil.får se hva jeg gjør.forsker videre på det.eller om jeg hiver inn forgassere igjen.,og fjerner tenningen og ledningsnettet som står i nå. :)

Her er ihvertfall noen bilder (fikk ikke med felgene)

Men har fått taki noen 17" som skal på.

Sikkert noen her inne som kjenner til denne :)

hynpp87m082b3sj28tgw.jpg

6tuiso7mxalgiaksyi0r.jpg

5taavn2ug8h8cnzjxr3g.jpg

ixsk1g5dajqeoint0v6h.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke noe om den men rå var den ihvertfall :P med 3.5 liter og greier :P

Joda takk for det..blir nok en morro bil :) Skal få den til å gå først og fremst nå da :) skal bli morro og prøve den etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan jo riktig så morsomt :D Mener å huske at det var litt dårlig lakk og noe rust på den? Hvis det stemmer, har du jo noe å pusle med i høst og vinter. Har du tenkt på om du vil ha den tilbake i originalstand utvendig? Det tror jeg hadde blitt lekkert i kombinasjon med 3,5 litern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan jo riktig så morsomt :D Mener å huske at det var litt dårlig lakk og noe rust på den? Hvis det stemmer, har du jo noe å pusle med i høst og vinter. Har du tenkt på om du vil ha den tilbake i originalstand utvendig? Det tror jeg hadde blitt lekkert i kombinasjon med 3,5 litern.

ja stemmer at det har begynt å boble i lakken rundt hjulbuer.pluss litt annen rust..Skal få den til å gå før jeg bestemmer meg videre hva jeg gjør :) tror uansett det blir en artig bil..Kommer uansett til å gjøre noe med rusta før vinteren,sånn at det ikke blir verre..Er nå på leting etter en tørr lagringsplass/ skruplass..hvis noen vet om noe i Trondheimsområdet så gi et pip :) betaler på forskudd evt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja stemmer at det har begynt å boble i lakken rundt hjulbuer.pluss litt annen rust..

Om det kun er det, så er rusten ikke-eksisterende etter e3-standard.

Hvordan står det til med interiøret?

For øvrig synes jeg 17" er for stort for den bilen.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja stemmer at det har begynt å boble i lakken rundt hjulbuer.pluss litt annen rust..

Om det kun er det, så er rusten ikke-eksisterende etter e3-standard.

Hvordan står det til med interiøret?

For øvrig synes jeg 17" er for stort for den bilen.

:)

Det er to forskellig farger på framstolene..har ikke gått over bilen enda..men bilen var full resturert for ca 10 år siden etter hva jeg har forstått..så mere info kommer etter at jeg har gått litt mere grundig over bilen :) 17" for stort for en bil som er like stor som en 7 serie??Er ikke enig med deg der.men vær sin smak og mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...