Jørgen Lie Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Tøff bil!! 17" ville jeg beholdt ja. grattis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 Tøff bil!! 17" ville jeg beholdt ja. grattis.. Takk for det Enig med deg angående hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 17" for stort for en bil som er like stor som en 7 serie??Er ikke enig med deg der.men vær sin smak og mening Vel, bilen er ganske mye mindre enn førstegenerasjons 7-serie og enda mindre enn 7-seriene som fulgte. Dessuten så synes jeg 17" er for stort for gammel 7-serie og ... Noe slikt kler bilen bedre: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 få for guds skyld på 17";) det blir kult.. jeg ville ikke hatt den original, ha den som den er på bildet og få på 17" så blir det bra! Hilsen en som har e9 som ligner bittelitt hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 Hvis jeg skal sette bilen i original stand.fjerne "shadowline" etc.så blir det kansje en original look etterhvert men bilen krever en del arbeid før den tid Skal som sagt få bilen kjørbar først å fremst hva jeg finner på senere vet jeg ikke. Men forløbig så blir det 17" hjul på bilen.da jeg kun har de,og originale stålfelger å velge imellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Da ville jeg valgt stålfelgene, men hver sin smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 Da ville jeg valgt stålfelgene, men hver sin smak. jupp.vær sin smak å bra er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 Hvis jeg ikke finner lagringsplass/skruplass til den,så er det mulig jeg selger.Kan få til en morro bil for en billig penge av den her bare kom med bud hvis intresse er ikke sikkert jeg selger men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Det burde da være mulig å finne en plass til den i Trondheim. Spør på lokale gårder eller for eksempel gjennom denne siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 enig med galro om felg strl. lykke til med bilen, må si jeg liker de gamle bmw`ene best, og denne så jo ganske fin ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 Det burde da være mulig å finne en plass til den i Trondheim. Spør på lokale gårder eller for eksempel gjennom denne siden. ja skal nok undersøke..vil ikke selge bilen..kjøpte den for at jeg betalte nesten ingenting for den..har egentlig ikke plass hjemme skjønner du.men den prisen jeg fikk den for,så kunne jeg ikke la være Håper på plass ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå