bmwt Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 som beskrevet,perfekt stand. bud ønskes for de som ikke vet dette kan denne brukes til stroking av både m20 og m50 motorene
bmwt Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Skrevet Juli 12, 2009 budet ligger på 2300 nå. lar dette gå til tirsdag
pål Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 Hva er oppskriften her for å få dette til å passe i en m20?
bmwt Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Skrevet Juli 13, 2009 det er nå solgt dessverre. men denne veiven bruker man for å stroke m50 motorene,ikke m20,m20 motorene bruker 324/525 e30/e28 dieselveivene
m20b25turbo Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 en slik veiv passer i M20 motor også, jeg stroket min turbo motor med en slik! bare å slipe ned oljepumpe akslingen og dreie ei distanse hylse i framkant i veiva så passer denne i m20 som hånd i hanske! 83mm slag og gir nesten 2.8liter
pål Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 Var det jeg mente å ha lest at denne skulle passe i m20 med litt modifisering. Vet eta og dieselveiv passer.. Hva mer gjøres? hvilke råder brukes? hvordan lage sugemotor? må en plane blokk osv da også?
bmwt Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Skrevet Juli 13, 2009 en slik veiv passer i M20 motor også, jeg stroket min turbo motor med en slik! bare å slipe ned oljepumpe akslingen og dreie ei distanse hylse i framkant i veiva så passer denne i m20 som hånd i hanske! 83mm slag og gir nesten 2.8liter ok,man lærer noe nytt hver dag ja...
bergeee Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 noen som vet åssen veiv som passer i m50 og hvem som passer i m20 uten modifiseringer? for og få 2,7/2,8 L?
helgeb Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 noen som vet åssen veiv som passer i m50 og hvem som passer i m20 uten modifiseringer? for og få 2,7/2,8 L? m52b28 veiva passer iallefall i m50, mener også veiv fra s50 motorene kan brukes les her: http://www.justracing.com/bmw/viewtopic.php?t=55
Eirik Viste Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Hvis TDS veiven er lik M52B28 veiven, kan en ved å bruke en slik veiv og M20 råder på 135 mm stroke motoren uten problemer etter det jeg har hørt. De burde ikke være vanskelige å få tak i. Men de er ikke så sterke som på en 328. Og selvfølgelig brukes stemplene fra M50 motoren. Motoren blir skikkelig sterk etterpå i følge en bekjent som har gjort dette. Så denne tuningen anbefales av eksperer. Mye kraft for en billig penge. Spesielt hvis toppen skal overhales likevel. Eirik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå