Gå til innhold

E30 turbo prosjekt


BMWlofoten
 Share

Anbefalte innlegg

Kompresjonen øker vell ikke om du har mer luft til motoren? Fortsatt samme slaglengde osv..

Om du skifter til tykkere/tynnere toppaking, planer eller skifter råder og lignende vil du derimot endre på kompresjonen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har noen som har regna på det...

di sier rundt en 150 - 200hk men det vil bare være en liten drøm i det fjerne...hehe

så hvis man skulle få det der gokjent hos biltilsynet så vil jeg vel tro det er lurt med en liten oppgradering..

jeg vet erlig talt ikke va de er go for di bremsene jeg har fra før av:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du i det hele tatt har tenkt å ta deg bryet med å godkjenne en 316 turbo er for meg helt utrolig, men om du presser ut 200hk av motoren må du nok oppgradere bremsene i større grad enn jeg tenkte. Men som sagt - drømmetenking med mindre du bytter ut alt med toppkvalitetsvarer som koster mer flesk enn du har lyst å kaste bort, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke penger det står i her i gården :lol: penger er en bruksvare og jeg er ekspert på å bruke dem :D men om det er fornuftig bruk.... det får bli en annen sak:)

er jo arti å prøve for å se hvordan det går.

og går det bare rævva så jaja, men har en 325i som jeg skal kjøpe, men den skal jeg ha helt orginal. den skal direkte gå som ei klokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...