Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Nå har salgstråden din vart over 4 sider, er det ikke på tide å innse at prisen er litt drøy?

Med tanke på at senk.no selger disse til ca 2 lapper ennå, + frakt, så er det ikke mye som sier meg at 1500,- er for mye nei!

Og eneste grunnen til at den nå er på 4 sider er fordi jeg har vært veldig flink til å bumpe... ;)

• 2 weeks later...
Skrevet
gi mæ en bra pris på dæm, så kjøpe æ dæm i helga. men ikke 1500 nei, for d e akkurat samme pris som gs har for et sett.

Hva så? Dette er ikke noe billig supersport senkesett. Det er Weitec, som er kjent tysk kvalitet, og det koster mer.

Nytter ikke å komme på elkjøp og si at du vil ha en 50 tommers plasma til prisen av en 32 tommer heller.. see my point..

Siden du fortsetter å prute så må det være av interesse det senkesettet jeg har da, ellers hadde du jo bare å fått tak i fra gs, som du sier....

Siden det fortsatt ligger nytt i eske, MED TUV papirer, og prisen fra senk.no ligger på 2200,- med frakt, så kan det bare ligge her hos meg om du ikke klarer å gi mer enn 1500,- (Frakt i tillegg, uansett!)

MVH

Skrevet

Disse Weitec fjærene ligger på senk.no til en nette sum av 1895,-. Hvorfor prøve å få et sted mellom 1500 og tilsvarende pris jeg akkurat nevnte?

Du får råd til å spise på byen 2 dager. Ikke mer. Eller et par dvd'er?

Hvorfor ikke gjøre noen glade, og selge disse for 1500? :) Bare spør!

Skrevet
Disse Weitec fjærene ligger på senk.no til en nette sum av 1895,-. Hvorfor prøve å få et sted mellom 1500 og tilsvarende pris jeg akkurat nevnte?

Du får råd til å spise på byen 2 dager. Ikke mer. Eller et par dvd'er?

Hvorfor ikke gjøre noen glade, og selge disse for 1500? :) Bare spør!

Er du interessert, er det det du mener....??

Er tilsalgs for 1500,- , og det har det vært hele tiden... men jeg sier at om noen skal ha det sendt, så får de selv betale frakt!

1895,- fra senk er pris ut ja, men UTEN FRAKT. legg til det, så blir prisen rett under 2200,-

Kan du da forklare meg hva du mener med at det er DYRT for 1500,- ??

Enten kan dere akseptere prisen for det den er, eller hold dere til helvete utenfor denne tråden!

Skal dere prute, så kjøp senkesett et HELT annet sted enn her!!

Jeg tar oxo innbytte i noe til E34, om det skulle være noen som har noe interessant å bytte i, i tilsvarende verdi...

MVH

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...