Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...
Skrevet

Sur da eller ? :wink: Er ikkje så rart du ikkje får selgt det da, du sier folk ska dra seg til helvette og du har ikkje fått opp ett bilde enda !

Dessuten får du aldri en bil så lav med bare fjører fordi da ødelegger du demparane......40mm max !!!

Skrevet
Sur da eller ? :wink: Er ikkje så rart du ikkje får selgt det da, du sier folk ska dra seg til helvette og du har ikkje fått opp ett bilde enda !

Dessuten får du aldri en bil så lav med bare fjører fordi da ødelegger du demparane......40mm max !!!

Nok en smartface ser jeg...

Er du interessert i senkesettet, eller skal du bare spille smart med kommentarene dine du da....?? :stupid:

Og ja, jeg ber folk dra til helvete når de absolutt skal inn i en salgstråd for å prute på noe de ikke er interessert i engang, og bare for å kommentere noe fantastisk talentløst isteden!

Jeg legger det ut under deler selges, ikke en prosjekt-tråd om hva folk tror og synes om fjærer for tiden...

Ellers synes jeg det står ganske greit her i tråden ang pris eller evt innytte i deler til E34!

Og du har tydeligvis ikke så peiling som du gir uttrykk for ser jeg....

Tror nok mange vet at man må ha kortere dempere til alle senkefjærer som senker mer enn 40mm! Men betyr det at jeg ifølge deg IKKE kan selge dette senkesettet her da eller, siden jeg ikke har dempere å tilby i tillegg....??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...