Gå til innhold

Komplett E28 525/728 selges i deler (mteck, sportskinn m.m)

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Reset: Bilen kan selges komplett men ikke for noe mindre enn 15-16000, siden jeg i skrivende er godt på vei til å få rundt 15000+ for delene + vrakpant. Oppdatert første posten med en kopi av meldingen som jeg sendte til en som er interisert i hele bilen som beskriver mangelene litt bedre. Den er anbefalt som delebil for de som vil oppgradere en e28 som ikke har noe utstyr. Dersom personen ønsker å sette sammen bilen bør han ha en del erfaring med e28 og helst ha litt sveise erfaring.

Skrevet

Okey en oppdatering:

Dere må bare si i fra dersom det er noen spesielle deler dere vil ha bilder av. Skal forsøke å få bilen ut av garasjen på søndag / mandag og ta litt nye og bedre bilder av bilen. Og de som eventuelt skal ha de forskjellige delene vil få bilder av delene etter de er demontert og klar til sending. Er ikke interissert i å lure noen og vil prøve å ha en ryddig og fair budrunde, men ønsker selvfølgelig også mest mulig for delene. Har ikke fått noen handfaste bud på hele bilen så per dags dato er det de som har det ledende budet på de forskjellige delene som har førsteretten på de forskjellige delene. Vil i vertfall prøve å selge deler / bilen frem til neste helg før jeg avslutter budrunden.

Når det gjelder kjørekomputeren kan jeg si at temperaturgiver mangler så den vil ikke kunne vise utvendig temperatur.

For at folk skal vite om de har det ledenede budet legger jeg ut en oppdatert liste og alle budene er godkjent:

Komplett mteck pakke m/grøftelys og blanke blinklysglass 4500 + frakt JML

Komplett elektrisk opplegg for takluke og vinduer 750 + frakt K. Olestad

Speedometer 700 + frakt,- Oakland

Frontlykter 500 + frakt ,- Oakland

Girkasse 1000 + frakt bmw_man

Kjørekomputer 900 + frakt morty999

M-ratt 500,- M30bXx

Dere får si i fra dersom jeg har skrevet noe feil eller har glemt noe.

Skrevet

er bak lampene org shadowline?

hvis byr jeg 700kr for de

byr 500kr frakt for ratt jeg da.

org shadowline lister? hvis så byr jeg 1500kr for de.

Skrevet

Okey en liten update. Tror jeg ganske sikkert kan si at bilen ikke kommer til å bli solgt komplett, siden jeg egentlig ikke har noen dialog med interiserte kjøpere. Regner med jeg begynner å demontere bilen/delene neste uke så det er bare å gi bud på alt av deler som er på bilen. De delene jeg har bud og det ledende budet er listet litt lenger oppe i tråden. Dersom det ikke kommer inn flere bud i løpet av førstkommende helg er delene solgt til de som per dags dato leder budrunden.

Har nå lagt til bilder av felger med mer info samt bilder av sideskjørt og hjulbuelister i post nummer 1.

Skrevet

om jeg får kjørekomputern så håper jeg att jeg får med ALT, dvs ledninger, blinklyshendel, hjerne osv osv ? absolut alt ned til minste brakett/skrue

Skrevet

Jepp :) men som jeg skrev litt lenger opp så fikk jeg aldri med temperatursensorene så utendørs temperatur vil ikke fungere på den.

Men tar bilde av det før jeg sender slik at du ser hva du får.. Husker ikke helt hvordan det var med braketter og slikt heller. Husker bare at jeg har komputeren, ledning, blinklysspake og den boksen som vel inneholder hjernen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...