buckley Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Hvor finnes skiltplater i chrome til nye plastskilt? Alle jeg har spurt sier det ikke finnes i salg.. og det er merkelig =) Please help?! Ferie om 2 uker Marius
aloebiz.net Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Her? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15452544 Personlig synes jeg chrome skiltholder er lite pent, men smaken er som baken
Gunnar Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Sjekk med Realcar at de nye plastskiltene faktisk passer i den før du handler - plastskiltene er tjukkere enn aluskiltene. PS: Chrome skiltholdere er helt grusomt... akkurat i samme kategori som chromestriper rundt lyktene.
buckley Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 grusomt?! hehe - det er så mye chrome og lite sort på bilen fra før så jeg vil ikke bryte opp... har chrome holder fra før og fikk nye skilt.. blah. realcar har selvfølgelig feriestengt til 21juli.. kanskje satse på bimmers.no holder..
Lars89 Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 kanskje satse på bimmers.no holder.. Gjør det Tror faktisk jeg har original BMW skiltholder i chrome på E46en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå