Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle. Prøvde meg i anna tråd, fikk beskjed om å opprette egen tråd. Jeg skal ha en førstebil. Lommeboka tåler maks 30000 kr. Bilen skal være e-36. Og jeg vil HELST ha en 320, men de jeg finner har som regel en relativt høy kmstand. I hvor stor grad bør jeg være urolig for det, til å være en førstebil?

Skrevet

Hei

Jeg hadde ikke brydd meg så mye om hvor langt den har gått. Kjøper du bil til 30.000kr må du uansett regne med å måtte reparere litt på den etterhvert. Jeg synes det er viktigere at bilen virker bra og ikke er helt i hjelkjørt. Er jo ikke noe problem å kjøre i filler en bil på 100.000km visst man vil det og en bil som har gått 400.000km trenger heller ikke å være dårlig. På en bil som har gått langt er det ofte mange nye deler om den har blitt tatt vare på. Sjekk at karosseriet ikke har for mye rust, at den er ganske stram og fin kjøre og at det ikke er for mye ulyder fra motor eller drivverk.

Lykke til med bilhandel, håper du blir fornøyd :)

Hilsen Trond

Skrevet

Takk for hjelpen! Det var egentlig det jeg håpa på. Når jeg og venner ser på biler så er det sånn at "åh, den har gått så langt, drit i den."

For å være ærlig kan jeg ikke en dritt om bil, har bare god smak ;) hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...