jonr Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 må bare si jeg syntes den er drittstyg, og syntes det er bra det ikke er flere av de i norge enn det tydligvis er:P hehe så sånn er det, men smaken er jo som kjent som baken, nemlig delt.. er jo også et HÅN mot Mbiler hvis det lokket er satt inn der orginalt ? Mpower på en 320 ? wtf.. og hvorfor i alle dager skulle man betale så vannvitig mye for en 320 fra 80 tallet ? sykt sier jeg bare.. men jeg er nå engang e46 fan da!.
SteffenM2 Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Eh, nå har det seg jo sånn at 320is er en Light-M3 da, jonr. Den ble produsert for det italienske markede, pga. avgiftene der nede. Den har en S14 motor, bare med 190hk i stedet for 192.
kendro Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 dette er en kunde på jobben og vi har hatt mye med denne bilen og gjøre. eieren er veldig pirkete og har stelt denne bilen som en liten unge. dette er en eldre kar og han tok bort m-tech2 plasten fordi han ville ha den litt mer anonym. hadde jeg hatt råd nå så hadde denne vært min alt.. alt i alt en veldig strøken bil. hvis noen her kjøper denne kommer de ikke til og angre
Hawkon88 Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Jonr: Enten liker du e30, eller ikke. Denne er tilsynelatende helt orginal, uten noe ekstra orginal plast, til stor irritasjon for flere (inkl meg) og forsjellen fra denne til 320 er større enn hva den er til m3.. Tiltross for hvordan øynene dine tydeligvis blir lurt av bildene.. Blant annet er denne motoren bygd på m10- og den omtales også s14b20- da eneste forsjellen er at borringen er litt mindre (72,6mm) - og ikke m20b20. Det kan også nevnes at 320is ble også solgt i portugal. Grunnen er at avgiftene var/er plutselig skyhøye for biler med slagvolum på over 2liter. Konsekvensene av mindre slagvolum var at den mistet litt av snerret på toppen, men hadde litt bedre mellomregister. 180 Nm på turtallsområdet 3500-6700 RPM 0-100kmt på 7,3sek- nesten et sekund dårligere enn den vanlige m3en (sett bortifra evo osv..) 320is hadde også 192hk- ikke 190, og kunne leveres som 4dørs- men da uten mtech.
Dr_S Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 Blir jo litt feil å skrive M3 i annonsen, er jo bare motoren som er M3 på denne. 320iS er korrekt modellbetegnelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå