Alec Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Hei. Relativt ny her på bimmerforumet. Har nylig skaffet meg en lekkerbisken av en E36 M3 1993 og har lett overalt etter verkstedsmanualen til denne uten hell... Gjør alt selv og liker ikke at andre skal skru på mine biler men uten verkstedsmanualen er det vanskelig å finne ting jeg ikke vet hvor er Så hvis noen har den eller det er ett sted man kan laste den ned så takker jeg for all hjelp.
Alec Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 Søk på tysk, så kanskje du finner noe. Ja men jeg skjønner ikke driten av tysk så da det hjelper det lite med tysk manual Men skal se om det dukker opp noe da hvertfall
Gjest Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 http://www.amazon.co.uk/BMW-E36-Service ... 789&sr=8-1 Har denne selv, synes den er bra. Er forresten ikke toll og moms på bøker.
Alec Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 søkte på "Werkstättenhandbuch e36 m3" vet ikke om det er riktig oversatt men det kom opp endel på google uten at det var noe interessant... Er det ikke ett eneste sted eller en person som sitter med en digital utgave av en E36 M3 verkstedmanual her da? Har da aldri vært noe problem å skaffe det til de andre bilene jeg har hatt via nettet. Edit: Den på amazon kostet jo 54 pund. Svindyrt da... Må da være noe man kan laste ned fra nettet ett sted?!
Gjest Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Søk i *host* piratbukta *kremt* så finner du nok noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå