LarsiPan Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Har en E28.. skal vist vær ombygd fra 525 til 528.. (motor skal ikke være bytta) Jeg lurer på hva som kan være gjort? Har hørt om det med dieselveiv osv... noen som har peiling? Er ikke 524td litensekser? hvordan kan veiv passe til storsekser? Takker for svar!
Reset Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 Har hørt at 2,5 og 2,8 har samme motor, BORSETT fra Veiv og stempler
ole_m7 Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 2,5 og 2,8 har samme blokk... er annen veiv og stempler i de to. ellers like. mener også kammen har lik durasjon. Merkelig at det ikke er bygd om til 3,5 da en 2,8 også er veldig slapp...
knut_olestad Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 http://aaron.aussiefiverdriver.com/M30%20engine.htm For å bygge om til 3.5 må det borres opp, og da blir det endel dyrere. Sleng over veiv, råder, stempel, topp og hjerne fra 2.8, og vips har man en 2.8 skjult som 2.5
ole_m7 Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 er skjelden man har alt det uten å ha blokka også. og man må ha av toppen for å ta ut stempler... men jaja.. alt er da mulig..
LarsiPan Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Skrevet Juli 11, 2009 Sikkert noen som har orka å tatt seg bryet da
knut_olestad Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 Er nok mest for de som er livredd for å bli stoppa med feilmotor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå