jall Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Han som hadde den før sa det var en original bmw lakk. Men noen som vet hvilken type det er? Den er ikke original på bilen der. Hadde akkurat samme lakk på min tidligere E30
bmwkizn Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Ser litt ut som techno violet pearl..men er usikker.vanskelig å se på bilder.isåfall så er koden 299
jall Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 Har sett en bil her med muligens samme lakken, men finner ikke igjenn posten :/
helgeb Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 er ikke dette samme som mange e34m5 ble levert med? daytona violet? eller er jeg helt på villspor...
jall Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 Synest det lignet litt på det ja Fant noen bilder på google Og er det muligens 283 fargekoden kan være da? Techno violet er litt mørkere tror jeg, etter det jeg fant på google
Superbeetle Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Holder en knapp på daytona... Det er ikke Techoviolet iallefall, da jeg har denne fargen på ene bilen min:)
bmwkizn Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Holder en knapp på daytona... Det er ikke Techoviolet iallefall, da jeg har denne fargen på ene bilen min:) Ok da tok jeg feil..syns den så litt lys ut selv,men bilder kan jo lure litt
jall Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Skrevet Juli 10, 2009 var sta og fikk blandet en sprayboks idag med 283 for og sjekke om det er rette lakken kosta rundt 1000kr for literen, hadde vært litt surt og kjøpt det viss det var feil lakk..har noen øyelokk til bilen som jeg skal lakke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå