kvammis Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Knipset et par bilder av nybilen. Den var original når den ble handlet, bortsett fra en skade (kondemnert) Bilde fra dagen bilen ble handlet: Så et par bilder fra igår.. Mangler fortsatt noen detaljer men mer eller mindre ferdig Kommer litt bedre bilder etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Meget pent resultat =) Men kan komme med ett tips om cat-killer slik at den blir enda mere hissig =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Det der var en tøff E46 ja dritrå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 Meget pent resultat =)Men kan komme med ett tips om cat-killer slik at den blir enda mere hissig =) Planen var at den skulle få carbonsplitters etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 ikke galt, men kunne trengt karbon panser oxo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten01 Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 det her var meget pent, var dag og natt fra du kjøpte den Er enig i att ett karbonpanser hadde gjort seg, og kanskje karbon folie over taket, eller lakkert taket svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Rått! Kult at noen tør å gå for noe annet enn m-tech Få på Carbon-emblemer, M3-speil, Xenon og AE så er du der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Haha, så sinnsykt mye mer tiltrekkende den bilen ble når den kom i ditt eie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 ble kjempe bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Rimelig stor forskjell, ja. Likte veldig godt kombinasjonen med burgunder og gull. Den er ikke mye brukt, tror jeg. Og CSL bakluke kan ikke slå feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 henger meg på carbon panser! ellers en meget pen og tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Meget flott bil! Mistenker at du har blitt inspirert av en viss rød E46 coupe her inne? hehe. Men 4 rørs eksos var noe overkill på en 318i synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 Tusen takk for gode tilbake meldinger og bra at folket liker bilen -Carbonpanser er "såklart" på innkjøpslisten. Taket skal også lakkes, ikke svart men en annen farge som passer fint til carbonen. Carbonfolie er uaktuellt, enten så skal det være ekte eller så finner man på noe annet. -Carbonemblemer vurderes, men liker igrunnen å ha de original og. -M3 speil står på listen. -Har byttet til originale xenonlamper, men ser jo ikke ut som det på bildene siden det er 6000k i tåkelysene. Nye pærer til nærlysene er på vei AE ringer har jeg men ble ikke flyttet over når jeg byttet til xenon lykter. Likte igrunnen lyktene nå, men kan hende det blir prøvd med ringer i.. -Kan ikke si jeg har tatt så mye inspirasjon fra noen steder, men oppskriften er jo enkel da. Originale/ kopier av originale deler all the way ! Link til coupeen ? -Og ja 4 rørs eksos er overkill på 318, men ble til det pga m3 hekken. Vurderer å selge bilen etter sommeren, hvis den blir beholdt er det håp for at den får en effekt som matcher litt mer mot utseende ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 denne likte jeg! Tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Hva er prisen på en sånn CSL bakluke?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå