espulus Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 Da er det på tide å montere diffuseren, MEN... Jeg bestilte en diffuser på nettet, og joda, pakken ankom ganske fort. Da jeg pakket opp pakken ble jeg litt overrasket. Det fulgte ikke med monteringsanvisning, ingen festemidler og det var heller ingen klips eller noen form for festemidler på selve diffuseren. Dette må da være galt? Hvordan i all verden skal jeg feste denne når det ikke følger med festemidler? Noen som kan hjelpe meg med akkurat dette?
espulus Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Skrevet Juli 10, 2009 Det er forresten snakk om M3-stylediffuser ..
Springsteen Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 Ta av den gamle og se hvordan den henger En "skrue"-klips på hver side, og så klikkes den inn på langs toppen. Med mindre det er noe fullstendig humbug.
espulus Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Skrevet Juli 10, 2009 Okei Kan jeg da bruke disse såkalte "skrue"-klipsene fra den gamle på den nye? Ser det er to små hull på hver side på undersiden av diffuseren, og at det er tre eller fire litt avrundet avlange biter i toppet hvis du skjønner? Dette er sikkert de som skal klikkes inn på langs toppen? Kvaliteten ser ganske bra ut spør du meg, så noe fullstendig humbug er det nok ikke ^^,
Springsteen Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 Okei Kan jeg da bruke disse såkalte "skrue"-klipsene fra den gamle på den nye? Jupp, det skal du kunne
espulus Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Skrevet Juli 11, 2009 Okei Da får vi bare prøve å montere denne etterpå da Ikke dumt å montere diffuser først vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå