Christian Nyegaard Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 Som emnet sier, har et behov for å få tatt en diagnose på bilen min, 2001 E38 730d. Om det attpåtil skulle være noen som faktisk har erfaring med å kjøre noe diagnose på denne modellen hadde det vært enda mer ideelt . Kan selvsagt betale for hjelpen dersom det er et incentiv. Ideelt sett hadde dette vært noe som kunne skje mer eller mindre *nå*. Lar ikke det seg gjøre er søndag kveld neste alternativ. Om du kan hjelpe, sms/ring 410 48 1 47. Er ikke foran PCen så må nesten få kontakt via gode, gamle telefon . På forhånd takk! -Christian
Christian Nyegaard Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Skrevet Juli 10, 2009 Og der kom det alkohol på bordet, så såfremt ingen vil ta et hjembesøk til Røa i Oslo må dette skje på søndag kveld eller neste uke .
Christian Nyegaard Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Skrevet Juli 11, 2009 Ah, Chiller har jeg ikke sett siden forsvaret, har mistet nummeret hans men det ordner seg vel. Takk for tips!
Christian Nyegaard Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Skrevet Juli 12, 2009 Trenger for så vidt fortsatt litt hjelp til dette, må bli i kveld. Skal kjøre bilen på verksted i morgen og hadde vært muchos nyttig å få sjekket om det var noen feilkoder der *før* jeg skal levere den fra meg, lang historie .
Sjøbuse Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 kanskje sent nå. men har en kammerat i sarpsborg som kanskje kan hjelpe med en diagnose.
Christian Nyegaard Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Skrevet Juli 13, 2009 Takk for inputen selv om det ble litt sent . Nå står den på verkstedet så får vi se hva de finner ut, tenkte bare det hadde vært veldig veldig praktisk å ha fått hentet ut litt info selv på forhånd . Men skal notere det bak øret!
Ellingsen B. Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 kanskje sent nå. men har en kammerat i sarpsborg som kanskje kan hjelpe med en diagnose. hvem er det ? Skulle tatt en selv på M3n..
Sjøbuse Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 S.Arnesen og en kammerat til av oss har noe diagnose utstyr. testet feilmeldinger på E38 og E46 for noen uker siden. og endret noen innstillinger i bilene. funket bra det.
Ellingsen B. Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 S.Arnesen og en kammerat til av oss har noe diagnose utstyr. testet feilmeldinger på E38 og E46 for noen uker siden. og endret noen innstillinger i bilene. funket bra det. oki Får høre om han mulighet til å ta et søk på min..
Sjøbuse Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 jeg møter døm etterpå. så kan snakke med begge 2 jeg
S.Arnesen Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 S.Arnesen og en kammerat til av oss har noe diagnose utstyr. testet feilmeldinger på E38 og E46 for noen uker siden. og endret noen innstillinger i bilene. funket bra det. oki Får høre om han mulighet til å ta et søk på min.. Send en pm når det blir aktuelt, så kan vi se hva vi får til jeg møter døm etterpå. så kan snakke med begge 2 jeg Blir det verksted på deg i dag au?
Sjøbuse Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 blir muligens det vettu. skal fikse mye annet også. men mulig jeg får tid t å dra opp en tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå