Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som emnet sier, har et behov for å få tatt en diagnose på bilen min, 2001 E38 730d.

Om det attpåtil skulle være noen som faktisk har erfaring med å kjøre noe diagnose på denne modellen hadde det vært enda mer ideelt ;-).

Kan selvsagt betale for hjelpen dersom det er et incentiv. Ideelt sett hadde dette vært noe som kunne skje mer eller mindre *nå*. Lar ikke det seg gjøre er søndag kveld neste alternativ.

Om du kan hjelpe, sms/ring 410 48 1 47. Er ikke foran PCen så må nesten få kontakt via gode, gamle telefon :).

På forhånd takk!

-Christian

Skrevet

Trenger for så vidt fortsatt litt hjelp til dette, må bli i kveld. Skal kjøre bilen på verksted i morgen og hadde vært muchos nyttig å få sjekket om det var noen feilkoder der *før* jeg skal levere den fra meg, lang historie :).

Skrevet

Takk for inputen selv om det ble litt sent :). Nå står den på verkstedet så får vi se hva de finner ut, tenkte bare det hadde vært veldig veldig praktisk å ha fått hentet ut litt info selv på forhånd ;-).

Men skal notere det bak øret! :D

Skrevet

S.Arnesen og en kammerat til av oss har noe diagnose utstyr. testet feilmeldinger på E38 og E46 for noen uker siden. og endret noen innstillinger i bilene. funket bra det.

Skrevet
S.Arnesen og en kammerat til av oss har noe diagnose utstyr. testet feilmeldinger på E38 og E46 for noen uker siden. og endret noen innstillinger i bilene. funket bra det.

oki :) Får høre om han mulighet til å ta et søk på min..:P

Skrevet

oki :) Får høre om han mulighet til å ta et søk på min..:P

Send en pm når det blir aktuelt, så kan vi se hva vi får til :)

jeg møter døm etterpå. så kan snakke med begge 2 jeg :P

Blir det verksted på deg i dag au?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...