Rotax8 Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=116810&highlight= har andre felger:) å fullsoting:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Nydelig bil 35/35 er som sagt for lite Har du sotet frontlyktene med vanlig sotspray?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 ja vet det men de hadde ikke annen senk til den bilen på gs me tuv. men skal go-kjenne senken først så den står i vognkortet. så blir det litt kapping.. helt vanlig sotespray fra bilekstra. bare husk å matte ned glasset først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 vurderes solgt kansje kansje.. kan ta innbytte i bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 ja vet det men de hadde ikke annen senk til den bilen på gs me tuv.men skal go-kjenne senken først så den står i vognkortet. så blir det litt kapping.. helt vanlig sotespray fra bilekstra. bare husk å matte ned glasset først Kjøpte mitt 60/40 senk hos Schiedmann til 1800,- ellerno... Med papirer! Fikk det godkjent i vognkort. Sotet ikke frontlyktene mine med spray, jeg har kjøpt DE-lykter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 oki.. men eg tokk den bilige versjonen.. å bruke 120,- eller nye lykter...å bruke enda mere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå