Frode H. Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Da har vi handlet ny bil. Fikk lyst å prøve noe nytt denne gang og var nær ved å handle Audi A4/A6 TDIQ/TQ et par ganger før jeg tok til vett og gikk for BMW enda en gang. Ble en diesel denne gang siden jeg har hatt litt lyst å prøve hvordan det er å ha krefter i motor uten at jeg må kjøre som en atten-åring (5000 o/min+).. Er veldig fornøyd så langt. Bilen er produsert i slutten av 2001, har kjørt 115K km og ser foreløpig ut til å være i god stand. Utstyrsliste som følger: Order options No. Description 210 DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC) 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 337 M SPORTS PACKAGE 339 SATIN CHROME 415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 434 INTERIOR TRIM 473 ARMREST, FRONT 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 520 FOGLIGHTS 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 555 ON-BOARD COMPUTER 661 RADIO BMW BUSINESS 705 M SPORT SUSPENSION II 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS 788 M LT/ALY WHEELS 801 GERMANY VERSION 818 MAIN BATTERY SWITCH 851 LANGUAGE VERSION GERMAN 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 970 BUISNESS PACKAGE 998 CONTROL OF THE LAUNCH INTERNAL DEMANDS I tillegg har den avtagbart hengerfeste men dette er muligens ettermontert siden det ikke er tatt med i listen. Noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Grattis med flott utstyrt bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Det der var en skikkelig pen E39 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Gratulerer, e39 m-sport bilene er fine biler Fin utstyrsliste også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 Takker! Det som er fint med M-Sport pakken er at man har det man trenger av inn- og utvendig utstyr. Trenger ikke kjøpe seg ihjel på dyre felger, senkesett, styling o.l når nybilen nettopp er betalt.. Kan sikker oppgraderes denne også men foreløpig har den det jeg trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Nydelig E39:) Gratulerer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Trenger ikke kjøpe seg ihjel på dyre felger, Vel vel.. Kom over noen hjul på Finn.no som fristet litt for mye så nå har bilen 8,5x18 og 9,5x18 Rial Daytona Race felger. De er litt rufsete i kantene så planen er å dele de, fjerne klarlakk og polere opp ytterbanen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Grattis med pen bil! Kjøpte meg en slik bil selv i romjula! Meget fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Gratulerer med flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Gratulerer med ny bil, Frode! E39, og iofs. alle andre BMW`r, ser mye bedre ut med M-pakke, og felgene du har skaffet deg gjorde ikke saken akkurat dårligere... Jeg personlig ville ha senket den litt mer, men skjønner at det kanskje ikke er prioritert på en familiebil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Flotte hjul på flott bil ja Frode Kjøpte du den i Molde eller? Hadde kommet til å senka den forrige E39'n min mer jeg også, hvis det ikke hadde vært for at den ble brukt som familiebil, sommer som vinter, og mest brukt av kjerringa. Så da var det egentlig ikke ett tema likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 Den tar ganske ofte nedi bakken slik den er nå med orginal senking så jeg kommer ikke til å senke den noe ytterligere. Er et lavt plastdeksel under fronten som har det med å subbe, noe som merkes altfor godt nå når det ligger endel snø på veiene. Tror bildene gjør den litt høyere enn den egentlig fremstår i virkeligheten. Familiebiler kan da senkes! Bilen er importert til Molde men har gått på Kleppe på Jæren. Tror det er en her på forumet som har tatt den inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Den tar ganske ofte nedi bakken slik den er nå med orginal senking så jeg kommer ikke til å senke den noe ytterligere. Er et lavt plastdeksel under fronten som har det med å subbe, noe som merkes altfor godt nå når det ligger endel snø på veiene.Tror bildene gjør den litt høyere enn den egentlig fremstår i virkeligheten. Familiebiler kan da senkes! Bilen er importert til Molde men har gått på Kleppe på Jæren. Tror det er en her på forumet som har tatt den inn. Ja enig i at familiebiler kan senkes, men for meg og så holder det med vanlig sportsunderstell Sikkert Espen som har tatt den inn da tenker jeg. Han skal ha all ære for å ha hjulpet til med å få opp antallet orginale E39 M-tech her i landet. Tatt inn mange fine, godt utstyrte biler han hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 Ja, mener det var han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå