lund3n Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2009 Interessert i en E46 Touring i bytte? + noen kroner fra din side? beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 hadde tenkt å ha mej e46 med dinnja såg no veldig fin ut... fekk lyst på sånn igjen.. hehe.. kan du legge ut bilde av inntreøret? er ikke det bedre å selge den billigare enn å kjøpe felga so kanskje ikje kjøper liker so gått då? Du veit smaken er som baken.. delt i 2.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lund3n Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 hadde tenkt å ha mej e46 med dinnja såg no veldig fin ut... fekk lyst på sånn igjen.. hehe..kan du legge ut bilde av inntreøret? er ikke det bedre å selge den billigare enn å kjøpe felga so kanskje ikje kjøper liker so gått då? Du veit smaken er som baken.. delt i 2.. Felgene må skjiftes da dekkene som står på er slitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamaro Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 hadde tenkt å ha mej e46 med dinnja såg no veldig fin ut... fekk lyst på sånn igjen.. hehe..kan du legge ut bilde av inntreøret? er ikke det bedre å selge den billigare enn å kjøpe felga so kanskje ikje kjøper liker so gått då? Du veit smaken er som baken.. delt i 2.. På bokmål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Flott E36 ja. Burde bli lett og bli kvitt denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Er ikke bare m3 som har svart tak desverre Flyr mange mtech'er rundt om som har det Som min gamle for eks. Men utrolig fin bil, jeg er intressert Fått noe bud på denne eller? Kunne du sendt meg noen bilder av denne eventuelt? Å hva mener du med at den er "Motorsport International"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 bilder innv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lund3n Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 Er ikke bare m3 som har svart tak desverre Flyr mange mtech'er rundt om som har det Som min gamle for eks. Men utrolig fin bil, jeg er intressert Fått noe bud på denne eller? Kunne du sendt meg noen bilder av denne eventuelt? Å hva mener du med at den er "Motorsport International"? Okei, det visste jeg faktisk ikke. Trodde dette kun var å finne på m3, å m-teck. Har ikke fått noen bud enda nei. Er bare disse bildene som ligger ute her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lund3n Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 bilder innv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg