bmwkizn Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 da har jeg flere intresserte i nær området.så bilen blir nok solgt i uka her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 høyeste bud da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Hadde den ikke stått så langt unna, hadde jeg henta den NÅ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 norge er ett lite land haha ! hvordan er bilen med rust? alt ok utenom at den ikke starter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 høyeste bud da ? Har bud på 5000.- nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 norge er ett lite land haha !hvordan er bilen med rust? alt ok utenom at den ikke starter? rust finnes nok på bilen..men den er ikke noe ille etter hva jeg har sett. om alt det andre er ok så er det vanskelig å si da jeg aldri har kjørt bilen. men gir clutch å driverk virker ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Hadde den ikke stått så langt unna, hadde jeg henta den NÅ En fin liten dagstur unna det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 dette kan være av interesse, gi meg 2dager til og smiske med min bedre halvdel kan gi deg bedre enn 5000kr, og garanti for oppmøte på bmwccn treff med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 dette kan være av interesse, gi meg 2dager til og smiske med min bedre halvdelkan gi deg bedre enn 5000kr, og garanti for oppmøte på bmwccn treff med bilen Ja det er bare å diskutere med henne det Hadde vert morro sett bilen på treff ja evt sett den uten slepetau forran hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 du hadde en tråd om denne bilen ett sted? du har ikke noe fler bilder av inni under bak osv, tronheim er ett stykke og kjøre gidder du pm meg endel detaljer? jeg er ikke redd for og skru så du trenger ikke holde tilbake noe:) edit: fant tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 du hadde en tråd om denne bilen ett sted?du har ikke noe fler bilder av inni under bak osv, tronheim er ett stykke og kjøre gidder du pm meg endel detaljer? jeg er ikke redd for og skru så du trenger ikke holde tilbake noe:) edit: fant tråden det er litt begrensa hvor mye jeg vet om bilen..men kan gå over å ta en titt idag..se etter for rust etc..så kan jeg ta noen bilder av interiør m.m..så sender jeg det på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Bilen går nå til førstemann som kommer med 4000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 svarte roan litt a, må fikse frakt !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 du skal få en kebab for vente tia ! prøver og ordne noen med kl b1 som gidder og være med opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 du skal få en kebab for vente tia !prøver og ordne noen med kl b1 som gidder og være med opp Hehehe..den e grei kebab e knall det neida..ska vente te æ høre fra dæ æ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg