M30bXx Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 det setter jeg pris på, trur jeg har fått lurt taterne i gata til og kjøre meg opp til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 det setter jeg pris på, trur jeg har fått lurt taterne i gata til og kjøre meg opp til helga Hmm..i helga er jeg borte bare til opplysning drar bort fredag.å kommer hjem søndagskveld..KANSJE jeg kan vente til lørdags ettermiddag med å dra..må sjekke evt først :)men uansett så kan jeg ordne så du får henta bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 bra. kan bli til at jeg må kjøre onsdags kveld og komme på torsdagen en gang. tar jo 10timer hvervei + slepe en henger. må få fiksa jobb problemer bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 3000 Få på E3 no Jørgen, råfeit bil Skulle lett ha kjøpt den selv om jeg ikke akkurat brukte opp penga på bruksbil. Vøre arti ja=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 3000 Få på E3 no Jørgen, råfeit bil Skulle lett ha kjøpt den selv om jeg ikke akkurat brukte opp penga på bruksbil. Vøre arti ja=) 8 timer tur retur fra Åndalsnes det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg