Gå til innhold

ulyd i servo

teexeln
 Share

Anbefalte innlegg

Har en "ulyd" i servosystemet mitt, når jeg vrir på rattet så er det en ekkel summelyd eller hydrulikkstøy om eg ska kalle det for det. Hva kan det være? er de nøye på korsn servoolje man fyller på? har brukt statoils atf for servo. Er det filter på servoen på disse bilene? er en 97 mod. 520ia e39. Ser den svetter litt på slangene under servooljebeholderen, ser ut som slangeklemmene er dårlige, men det har neppe med ulyden å gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle leker.. hehe de har liksom aldrig klart det der med den slangen. var på e36`n min og e46`n min og 1.serien til svigers. skjer vel snart på e91`n min og hehe.. men om det er lyd i servo pumpa de og det er olje på den er jeg redd du må til å bytte servopumpe.. sikkert gått med litt lite olje litt for lenge kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle leker.. hehe de har liksom aldrig klart det der med den slangen. var på e36`n min og e46`n min og 1.serien til svigers. skjer vel snart på e91`n min og hehe.. men om det er lyd i servo pumpa de og det er olje på den er jeg redd du må til å bytte servopumpe.. sikkert gått med litt lite olje litt for lenge kanskje

ahhh.. lyden er hvertfall helt jææævli :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at lyden kommer av at det ikke er olje i systemet er feil. Jeg har også den lyden av og til, og tanken er på max-merket. så det er nok pumpa ja.

da er det vel snakk om 2 forskjellige lyder da kanskje ? er vanskelig å beskrive lyd med bokstaver.. når min er tom/har lite olje kommer det ufine lyder når rattet blir snurra på ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...