Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Detta ser jo bra ut:D

Savner litt de blanke og fine skivene og lakkerte kalipere på min, men siden alt var så helt og pent så gadd jeg ikke å skifte bremseskiver osv når jeg ikke måtte det, det får man ta senere når man ikke har noe å bruke pengene på=)

kasta/ ligger i garasjen 2 fine skiver nesten ikke brukt bare litt rusta + fine bremseklosser til bak som jeg hivde av + håndbrekks sko, jeg er ikke veldig glad i å skru på plass gamle deler når alikavell skal plukke det fra hvarandre. jeg kan heller vente litt å kjøpe nytt enn å hive på plass det gamle. er et større smil rundt munnen når det sitter på plass da! hehe.

Skrevet

Har allerede brukt 8 k på bilen denne mnd, så det blir gammel foreløpig på meg:P

Har noe annet jeg skulle brukt de på også xD Og ikke firmabil heller desverre..

Men det er ett dyrt smil du ser på da;)

Skrevet

har kviteringer for rundt 8 denna månden jeg også! hehe. ja dyrt smil! ikke no "fake a smile" smil heller da! :D

Skrevet

Ja, det er en dyr hobby vi har:P

Er maaange kronene unna mål hvertfall, lyst på rustfri eksos nå, kommer på 11-12 k for komplett scorpion anlegg xD

Skrevet

ja veldig dyr hobby også, men det er hvertfall gøy, og man kan selge bilen seinere uten å legge skjul på noe. neste for meg blir å gjøre ferdig understelle. sistepowerflex foringane, mangler bare til travers bak og stabstag foran og bak, nytt servo tannstag, og finne ut hvor klakke lyden min kommer fra! og mest sansynlig ny/brukt eksos. da er understelle ferdig :D

• 4 weeks later...
Skrevet

noen deler på plass, og selfølgelig mangler jeg 2 skruer :S hehe.

Vil bare informere om at bilen kommer til å bli solgt etter jeg er ferdig med den om noen er intereserte! :D er ute etter mest sansynlig en e46 coupe, da det blir motorsykkel til neste år!

58b5xbtgr5fqmp9ljd6g.jpg

zusut1t6rx6q5pclec49.jpg

a3uxhe5s8y5vn0l2xtgr.jpg

wl8beh6a5droneagc86t.jpg

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...