espulus Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Litt sent ute, men bedre sent enn aldri (BILDER ER NÅ KOMMET NEDOVER PÅ SIDEN) Jeg har da hatt bilen i drøye 2 mnd. og er storfornøyd med kjøpet. Bilen hadde rullet 166000 da jeg kjøpte den for 65,000,-, noe jeg synes var veldig billig for en så bra bil. Per dags dato har den akkurat passert 172000, så noen km har jeg kjørt på 2 mnd ( ). Ingen tikking, og ingen ulyder i det hele tatt. Jeg kjøpte bilen så og si kliss orginal, bare frontlykter som var byttet, og har enda ikke gjort noe spesielt med den. Derfor vil jeg spørre dere om råd til hva jeg kan gjøre for å få en bedre, og ikke minst penere BMW Har noen små planer for den, som: DTM bakpotte -2x3" - Er på vei! M3-style diffuser - Har ankommet, ikke montert! Nye felger - Hartge Replica, kanskje? - Xenon i tåke- og nærlys - Montert! M3-fanger, skjørt og bakfanger - Tonede ruter - "Montert!" DVD-spiller med skjerm - Montert! Høytaleranlegg - Montert! Senkesett / coilovers - Kommer ikke på noe mer i farten, men vil gjerne høre deres innspill om hva som kan forbedres osv. på bilen Tekniske mangler / påkostninger på bilen: * Slavesylinder gåen, byttet samme dag - Pris kr. 1500 inkl. montering. * Takluke gåen - Taklukekasett må byttes - Pris kr. 0 inkl. montering. BILDER I POST LENGRE NED PÅ SIDEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Hei..blir morro å se bilder av bilen din Har faktisk DTM potte liggende du kan få kjøpe for 300 kr om du vil Bor ikka så langt unna deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 Har allerede bestilt men.. 300? Mot den jeg har bestilt på 1200,-? Tar dette på pm? Laster opp bilder på PC'n nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Har allerede bestilt men.. 300? Mot den jeg har bestilt på 1200,-? Tar dette på pm? Laster opp bilder på PC'n nå 1200? er det en sånn uorginal jallapotte? For at DTM skal være kult så må den sitte ganske tett oppi fangeren og ikke stikke ut. Har slik selv, men er utrolig stygt når de henger litt lavt/skjevt samt stikker utenfor fangeren.. Ellers så blir det nok bra med bilder;) Ingen upris for bilen iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 Nei, det er ikke en sånn uorginal jallapotte. Ingen problem det du sier her, kun justeringer som skal til, dessuten kommer den nok ikke til å bli skjev. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Nei, det er ikke en sånn uorginal jallapotte.Ingen problem det du sier her, kun justeringer som skal til, dessuten kommer den nok ikke til å bli skjev. hehe...okei;) Var ment positivt altså, 1200kr er iallefall utrolig billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 Da kommer det endelig noen bilder. Ikke så veldig bra bilder, men man ser i alle fall at det er en BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 Nei, det er ikke en sånn uorginal jallapotte.Ingen problem det du sier her, kun justeringer som skal til, dessuten kommer den nok ikke til å bli skjev. hehe...okei;) Var ment positivt altså, 1200kr er iallefall utrolig billig! Hehe, null stress ^^ Det er ikke så veldig dyrt det nei :b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 Regner med jeg får lastet opp noen bilder i kveld, når nattemørket faller over oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 Ingen som har noe innspill om hva jeg kan gjøre for å få en bedre look etc? :b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Knakende flott bil du har fått deg. BBS felger, bytte ut de forferdelige frontlyktene med originale lykter, AC Schnitzer bodykit og E46 M3 leppe på bakluka så er du i mål, i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Takk takk:) Har tenkt tanken med BBS ja =) Hehe, lyktene forsvinner nok etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 lykter må vekk ja ellers så det ut som en grei bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Var ikke så begeistret for lyktene selv, men han jeg kjøpte den av, leverte ikke bilen med noe ekstradeler, som bl.a. orginallykter osv :S Skal innover til han i dag, får høre om han har noen deler som hører til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Knakende flott bil du har fått deg. BBS felger, bytte ut de forferdelige frontlyktene med originale lykter, AC Schnitzer bodykit og E46 M3 leppe på bakluka så er du i mål, i mine øyne. Enig når det gjelder lyktene, men hvis man skal kjøre ACS bodykit så bør man jo gå all the way med ACS vinge,- bakrutesenker og skrudde ACS typeIII-felger DA snakker vi gjennomført Ellers en veldig pen bil med en "pen" motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå