Dajusnes Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 hattehylle/gulvtrekket skal jeg ha vist ikke hull eller slitasje;)
Mafia 323 Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 Hei! har du fortsatt frontlyktene? kunne du sendt ett bilde eller 2? pris? Har du Mørke baklykter og?
Wazu Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Tenkte bare jeg kunne komme med en positiv tilbakemelding her, har akkurat motatt og montert m3 speilene jeg kjøpte, ble bra. Og til dere som lurer på å kjøpe noe andre ting fra denne bilen, så er det ingenting å nøle på. Gikk veldig rask og greit å handle med harangen, og ingenting å si på prisene hans heller. Så "løp å kjøp"
harangen Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 hattehylle/gulvtrekket skal jeg ha vist ikke hull eller slitasje;) Hattehylle har hull etter 6x9. Gulvtrekket er ikke hull i om jeg klarer få det ut på en ordentlig måte:) Regner med taktrekket er grått.. ikke soltak
harangen Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 Hei! har du fortsatt frontlyktene? kunne du sendt ett bilde eller 2? pris? Har du Mørke baklykter og? Har enda lykter ja, har de diode baklyktene på bildet. Du skal få begge alle lyktene for 2000kr Sender deg et bilde til av frontlykter på pm
harangen Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 Tenkte bare jeg kunne komme med en positiv tilbakemelding her, har akkurat motatt og montert m3 speilene jeg kjøpte, ble bra. Og til dere som lurer på å kjøpe noe andre ting fra denne bilen, så er det ingenting å nøle på. Gikk veldig rask og greit å handle med harangen, og ingenting å si på prisene hans heller. Så "løp å kjøp" Fint og høre Håper speilene ble bra. Er syk nå i disse dager, vært det noen dager. Da kan jeg ikke styre med dette, men har skrevet opp alle forspørsler, så bilder å alt kommer straks jeg blir i form igjenn..
Gladsild Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 front og baklykter hele og fine? ikke punktert eller noe? pris? interiøret, noe slitasje eller fint og helt? pris? passer det til stasjonsvogn? hva med rattet? selger du noe anlegg/høyttalere osv?
Carver Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 skal du kvitte deg med katalysatoren? hvis den er i grei stand, og hvis du kan sende til tromsø så e jeg interessert i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå