estorilskreppa Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 sjekk forumet til klubben her :http://www.bmwccn.no/hordaland/ jeg inviterer til treff på sotra førstkommende onsdag klokken 18.00 vi preiker litt og cruiser utover til Hellesøy...etterpå om været tilater det så griller vi hos noen medlemmer i klubben (de har svæææær grill og parkering tilgjengelig) ønsker dere i bimmers hjertelig velkommen OBS: BERGEN/SOTRA...
estorilskreppa Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Skrevet Juli 14, 2009 utrolig med respons..men ivertfall.. da møtes vi på parkerings plassen utenfor jysk/mix på straume klokken 18.00..pleier ikke være så mange biler der selv om butikkene er åpen..
aloebiz.net Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Ja her var det latterlig respons :S Jeg bor i Oslo området og skal til Trondheim på onsdag så passer dårlig =/
Snusfenrik Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Kommer jeg, om jeg er våken til da Kom nettopp over fjellet fra oslo... litt trøtt.
Hanzo/// Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Bilen min kjører dere forbi i veikrysset Torsvik i Øygarden. Det står den med ødelagt diff. Om jeg er heldig så har jeg fått tak i den nye om ikke så lenge. God Tur!
-Marius- Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Skulle vært med på dette, men får ikke sett målgang på Tour de france da, så får delta neste gang i stedet.
estorilskreppa Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 Blir nok dårlig med grilling men en mat bit på burger king er vel noe og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå