raytech76 Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 Har en 97 mod 523 hvor airconditionanlegget ikke fungerer. Kompressor starter, det er nok trykk på anlegget, ingen lekasje, klimavifta foran kondenseren fungerer men det kommer ingen kulde. Noen som vet hva problemt kan være? Hvordan oppdager man at kompressor er defekt?
jon///M Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 dra innom noen som driver med kulde. det må hektes på et manometer for og sjekke at det er nok trykk når kompressoren går. man ser også på manometret om komp er defekt iforhold til om den komprimerer.
Bimmerlars Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 Dersom AC anlegget er i orden kan det være elektronikken. F. eks styringsenheten eller innetempføleren
huldra66 Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Har og hørt nevnt att ute temp måleren har innvirkning på dette. Fordi att når det er kalt ute skal ikke AC kjøle da det bare ville ført til svær isklump i systemet. Funker utetempmåleren din?
GeirAndre Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Har og hørt nevnt att ute temp måleren har innvirkning på dette.Fordi att når det er kalt ute skal ikke AC kjøle da det bare ville ført til svær isklump i systemet. Funker utetempmåleren din? dette er riktig.. utetempmåleren må virke for at ac skal blåse kaldt i e39 viser den -40 på instrumentet så vet du hva feilen er, videre så er klimapanelet er vanlig feil..
raytech76 Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Skrevet Juli 14, 2009 takker for svar. Utetemp fungerer, så da tar jeg meg en tur innom et ac selskap for å sjekke kompressor før jeg begir meg ut på feilsøk av elsystemet da det som regel tar lang tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå