Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å invistere i black daimond skiver og ferodoo klosser.

Men ser at det er mange som bruker ulike typer. Er det noen som har erfaringer ang dette som de vil dele?

Hvilke klosser og skiver gir beste effekt?

Hva er egnet til bane?

Hva passer til aktiv kjøring på lande vei?

Hvilke klosser støver mest osv.

På forhånd takk.

Skrevet

brukte Black diamond og redstuff på min 325 cupe på rudskogen en del ganger og de funka som en drøm kontra orginal bremser .

Skrevet

Black diamond med ferodo 2500(3000 for mye banebruk) er en kraftig oppgradering fra orginal, gjerne med hovedbrems sylinder fra 750 for å få ordentlig pedaltrykk.

Er du vant til org bremser, vil du bli overrasket over forskjellen. Kun på bane etter maaange runder begynnte pedalen å fade litt. Men da var det på tide å kjøle resten også. På landeveien vil du ikke trenge noe bedre garantert (forbehold om motorisering)

Det eneste er at det ser noe pinglete ut med 272mm? skiver .

Skrevet
Noen som har erfaringer med andre typer?

Ser mange bruker mintex ?

Hva anbefales?

Mintex er stort sett det mekonomen/bilextra tar inn, mintex klosser og brembo skiver

Skrevet

kollevoll har Black diamond har dem ikke? klarer aldri å finne hjemme siden deres. noen som har link?

Hvordan er Black diamond kontra mintex ?

Skrevet

se på 300mm.de har du 540/m5 calipere kan du lage adapter og borre om noen audi tt skiver. disse er på 312mm tror jeg

Skrevet

Veit blei tilbutt og kjøpe disse adapterene en gang på ppf, men da til en blodpris, så om noen kansje lager sånne og selger til en ok pris^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...