gkw89 Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 bilen starter helt fint og går javnt i de 2-10 sek den går... skjer ikke no når man gir gass heller noen som har ideer?? noen kjente feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 bensinpumpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 den spruter som faen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Engine starts then stops: Component check sequence: 1. Differential pressure 2. Post start enrichment function 3. Warm-up enrichment function 4. Closed throttle postition (ctp) switch 5. Idle air control (IAC) valve hilsen autodata... noen som kan oversette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Engine starts then stops:Component check sequence: 1. Differential pressure 2. Post start enrichment function 3. Warm-up enrichment function 4. Closed throttle postition (ctp) switch 5. Idle air control (IAC) valve hilsen autodata... noen som kan oversette Motor starte for å så stoppe: Sjekk-rekkefølge for komponentene: 1. Antar de mener måling av bensintrykkets trykk og eventuelle trykkfall. 2.Tilføring av ekstra bensinmengde etter start 3.Tilføring av ekstra bensinmengde under oppvarming 4.Gasspjeldbryterens lukka posisjon 5. Tomgangsventil Nr.2 og 3 har for meg samme betydning og komponenter såfremt du ikkje har en egen kaldstart-dyse som kun går under kinning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer-87 Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 kan også være luft mengde/masse måler'n. hadde samme problemet mæ min, og da var dette problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnny120000 Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Startsperra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.Ellingsen Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Høres ut som lmm ja.. hvis du finner ut at det er den som kødder har jeg en liggende til deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 men når jeg tar av kontakta til LMM skal den vel kunne gå, men i nødmodus og jævli til tomgangfusk... gjorde det på e28 m20b20 jeg hadde... har ikke startsperre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 jeg bytta toppakning 3,5 mil før dette skjedde, da kjørte jeg litt rundt og parkerte hjemme, ingen antydning til noe, dagen etter så fikk jeg det problemet, da jeg skulle ut å kjøre igjen... hva kan det være virker som no elektronikk uflaks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå