Tsbusa Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Vurderer å selge/bytte bilen i noe annet. (Gjerne ureg bil, Supra, Skyline eller lign.) Men også annet går, kun villig til å bytte i bil til lik pris, eller under med mellomlegg ifra motpart. Mellomlegg kan vi bli enige om. Se og les AUTODB annonsen for mer info: http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar TLF: 41551563, ring eller SMS. Mail; stenvangen -at- hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Glemte å få med i annonsen at det også er nylig tatt AC service:) Pris kan disk ved hurtig avgjørelse også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 Kan også være int. med innbytte i motorsykkel, helst sport eller motard sykkel, må ha skilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Jøss, gammebilen min. Var jeg som bytta toppakning på den for to år siden. Dette ble gjort på EMM sport, byttet motorfester, en oljeslange, radiator og oljekjøler. Brukte mye penger på den. Kjørte kun castol på den også den gangen. Lykke til med salget. Var det du som kjøpte den av meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 Jøss, gammebilen min. Var jeg som bytta toppakning på den for to år siden. Dette ble gjort på EMM sport, byttet motorfester, en oljeslange, radiator og oljekjøler. Brukte mye penger på den. Kjørte kun castol på den også den gangen. Lykke til med salget. Var det du som kjøpte den av meg? Heisann! Nei, jeg kjøpte den av en jeg kjenner på Sunndalsøra, mulig han kjøpte den av deg? Ja, er gjort mye på den ja så jeg, fulgte med masse kvitteringer osv, så det er grei historikk på hva som er gjort på bilen, iallefall ifra da den kom til Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Ga iallefall med en perm full av kvitteringer fra da jeg hadde den. 62.000kr til sammen medregnet felgene. Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 Ga iallefall med en perm full av kvitteringer fra da jeg hadde den. 62.000kr til sammen medregnet felgene. Lykke til med salget. Takk for det:) Har bestillt ny sirkulasjonspumpe til varmeapparatet også nå, da den har en liten lekkasje. Får den imorgen, og bytter den i helgn, og da med ny kjølevæske:) Til uka kjøper jeg lakk og tar de små såra, og så settes bilen inn for full shinings, inn og utvendig, med lakkrens, polering osv, og innvendig får den behandling av skinn interiør, dash osv.. Men er allerede noen som har kontaktet meg på mail som er int. i den, så vi får se, må ikke selge den, er en fordømrade bra bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 Bump=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 Finn.no annonse, med noen nye bilder tatt idag; http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18228590 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2009 Bytteforslag/bud Er ganske så åpen egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2009 Har nå funnet en annen bil jeg vil, så nå er det derfor tillatt å komme med bud, nesten helt åpent, men ikke skambud! Dette er en BRA bil, grei motor i god stand, drar godt. Satt minstepris til 68 000,- akurat nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanneRX Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Solgt! Fanken också Satt just och skrev mail till dig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg