Superbeetle Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Vurderes solgt igjen! Jeg er mildt sagt lei bil for tiden pluss at jeg skal studere i 4år fra høsten. Dermed blir det overgang til 2-hjuling og Vw... Jeg ønsker ingen Bs om hvorfor jeg selger eller "lykke til" i denne tråden. Se annonse for mer detaljer, de som har lest tråden min og har litt greie på E36 ser fort hvor mange tusen jeg har brukt på denne bilen og hvor stort tap dette blir for meg. Den fortjener en lakkering for å bli strøken, ellers har den ALT en E36 trenger i mine øyne... http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... mId=941587 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Da kommer ny eier fra hønefoss imorgen:) Gikk fort dette her... Må være en god pris Men er nok desverre ikke verdt stort mer, selv med hellakkering hadde jeg vel vært heldig om jeg fikk 50.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Er desverre sånn med bil,får mere igjen hvis man bruker det selv.Nydelig felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Fryktelig så lavt du hadde lagt deg. tror nok du kunne fått 50 for denne. med tanke på hva folk tar for en 318 sedan med m3 fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Ikke rart den ble "revet" bort. Er jo verdt hver en krone! Gratulerer med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Bilen ble levert til ny eier fra Hønefoss idag..! Alder - 47! morsomt Jeg hadde nok fått max 50 om den var fin i lakken, noe den ikke var! Kommer ikke så godt fram på bilder, men har blitt ganske stygg i lakken i det siste... Valget stod litt mellom å selge og spandere på den en hellakkering etc etc.. men hadde aldri klart å få den så strøken som eg syntes den skal være i hodet mitt Kanskje litt vrient å forklare, men når bilen ikke er strøken så blir jeg egentlig bare irritert og oppgitt av å se på og holde på med den... Men finnes ikke bedre bil å kjøre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg