Snake____1 Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Heisann, lufter bare interessen føreløpig her. Har en M50B25 motor med neddreiet stempler, komplett med tileggsprut, IC, Rør, Slanger, Turbo, Grenrør, BTR, Turbotimer, Eksosanlegg, Stor radiator, og det som måtte til. Litt info: Motoren Er en 98' M52B25 med 93' M50B25 innsug, bunnpanne, og ledningsnett. Garanti på 154000km da jeg fikk med meg speedometer fra den bilen dette stod i. Stemplene er neddreiet 1.5mm og balansert til +/- 5gram. Ny toppakning og toppbolter. Kun kjørt på Castrol EDGE 10w-60 olje for å ruinere meg selv Hehe... Selges KUN komplett. Evtuelle bud på hele bilen vurderes. Prisant. 20.000,- Komplett. Med alt som trengs. Prisant. for hele bilen... Går ikke under 30.000,- Reg. Nr. RH64802 Bilen: Det er da en 316 med ovenstående motor i. Årsavgift osv. er betalt, Ble EU godkjent i mai. Lite rust, men noen flekker er det jo. El. ruter forran, El. takluke. Sotet bakruter, 325TDS Kardang med Sperre. 325 bremser bak(skive). Komplett Polyforingsett forran og bak, montert FK Automotive Senkesett (lovlig) 15-75mm forran og 40mm bak. Evt. spørsmål, bare ta kontakt PM eller TLF. 986 67 939 Passe på å holde promillenivået i sjakk også, viss ikke kan man risikere å blåse gult Denne følger med som reserve for de som ønsker det. Noen bulker takket være posten Orginalmotor'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Står motor i bilen nå, i kjørbar stand? noen ulyder etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Står i bil nå ja, ingen ulyder annet en eksoslekasje Skal til invistering av eksospakninger til helga Har førevisning hos biltisynet på fredag, da får jeg skilta tilbake. Mista de ved gatebiltreffet på våler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Står i bil nå ja, ingen ulyder annet en eksoslekasje Skal til invistering av eksospakninger til helga Har førevisning hos biltisynet på fredag, da får jeg skilta tilbake. Mista de ved gatebiltreffet på våler hordan får du skilta tilbake når du har turbo egentli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 hordan får du skilta tilbake når du har turbo egentli? Har den orginale motor'n liggende Kan medfølge for de som ønsker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 Opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Skal du sette i originalmotor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 Skal sette i og godkjenne med 316 motor ja:wink: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Hadde du bare bodd litt nærmere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 Hehe, stemmer Du kan jo alltids ta deg en biltur da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Får se ann litt.. Er jo noen km da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå