jonasdavidsen Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 hei.. jeg kjøpte meg en ny radiator til min e30 m3.. i det jeg skulle fylle nytt kjølevann rant det bare ut igjennom 2 messing hull i bunnen.. disse hullene er stengt på den "orginale".. kan noen fortelle meg hva disse hullene er til? å hva jeg skal stenge de med? takker for svar.
Kristov Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Det er to muligheter: 1. Avtappingsplugger 2. Termobryter for elektrisk vifte skal dit.
jonasdavidsen Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Skrevet Juli 14, 2009 der ser du de 2 messing hullene nederst, håper dere kan være med sikre da:) hvis det er 2 lufteskruer som mangler så har jeg ikke fått de..
jonasdavidsen Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Skrevet Juli 18, 2009 ringte koed kunde service ogde kunne ikke hjelpe meg før etter helga.. Litt dårlig service mot en som har brukt over 20000,- der det siste året!
Kristov Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 ringte koed kunde service ogde kunne ikke hjelpe meg før etter helga.. Litt dårlig service mot en som har brukt over 20000,- der det siste året! 20 000 er ingenting! En kompis har handla for 120k... høhø.. Men back to topic! Her ser du hva som skal i de to høla. Nr 17 er føler til elektriske vifta. Nr 15 er en tetteplugg bare. Dette skal du jo allerede ha på din defekte radiator og kan enkelt flytte det over.
jonasdavidsen Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Skrevet Juli 20, 2009 jeg nevnte den summen for å få fram at jeg syns de burde yte bedre service mot meg som har vært kunde i lang tid å handla for en del penger.. at han har brukt 120k der er helt urelevant.. er ikke samme radiator det der heller.. takk for at du prøvde;P
Kristov Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 Det der er jo nøyaktig samme radiator. Dette bildet er hentet fra GS sin delekatalog på nettet for E30 M3. Det du har fått fra Koed er sikkert en uorginal radiator. Skjønner ikke helt hva du driver med da. Om den du tok ut ikke hadde disse så er det bare å handle 2 blendeplugger og så er du ferdig med den saken. Hvis noen mener jeg har feil her får de si i fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå