BMW-Coupe Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Hei. Var så uheldig å kræsjet bilen min for 1mnd siden. (Har kjøpt ny nå, det var en E36 som ble totalvraket) Akkurat idag har det gått 1 mnd siden dette skjedde, men har ikke hørt NOE fra politiet. Tørr ikke ringe å spør heller, hehe! De kom bare på sjukehuset å tok promille (0.00), men ingenting mer. Er det noen regel om at når det har gått så lenge så kan de ikke komme nå å ta fra meg lappen? Er litt nervøs...
Deep Dish Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Tror nok ikke du mister lappen nei, da hadde de nok tatt den rett etter ulykken. Du får kanskje en bot i posten for uaktsomt kjøring, men lappen får du nok beholde...
BMW-Coupe Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Skrevet Juli 14, 2009 Tror nok ikke du mister lappen nei, da hadde de nok tatt den rett etter ulykken. Du får kanskje en bot i posten for uaktsomt kjøring, men lappen får du nok beholde... Du tror ikke det nei, men har lyst å vite 100%, hehe! Betaler heller 30000 i bot enn å miste lappen. (Ikke at jeg tror at den kommer på så mye) Noen flere som har noe på hjertet? Har en kompis som snakket om at når det har gått over 1mnd, så har de ikke noe å komme med?! Men han var ikke helt sikker...
winchester Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Er dette den grønne E36 som hadde hatt for høy fart, ikke klarte svingen og rullet rundt på taket i grøften? Vil tro du vil få svi for det, men kan ikke si noe sikkert, hehe. Ulykken så stygg ut om det er den jeg tenker på!
skrape Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Tror nok ikke du mister lappen nei, da hadde de nok tatt den rett etter ulykken. Du får kanskje en bot i posten for uaktsomt kjøring, men lappen får du nok beholde... Du tror ikke det nei, men har lyst å vite 100%, hehe! Betaler heller 30000 i bot enn å miste lappen. (Ikke at jeg tror at den kommer på så mye) Noen flere som har noe på hjertet? Har en kompis som snakket om at når det har gått over 1mnd, så har de ikke noe å komme med?! Men han var ikke helt sikker... Tror nok ingen her kan svare deg 100% sikkert. Men sannsynligheten er stor for at du ikke mister lappen. Broderen krasja med null i promille, og politiet kom da på plassen. Etter 2 måneder fikk han bot i posten på ca. 9k for uaktsom kjøring.
BMW-Coupe Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Skrevet Juli 14, 2009 Er dette den grønne E36 som hadde hatt for høy fart, ikke klarte svingen og rullet rundt på taket i grøften? Vil tro du vil få svi for det, men kan ikke si noe sikkert, hehe. Ulykken så stygg ut om det er den jeg tenker på! Er nok den ja.Ikke akkurat det som skjedde da men..... Får nok bare vente, men syns det er så rart de ikke har tatt kontakt. Håper på at det bare blir en "liten" bot. I de fleste tilfeller så tar de jo lappen på stedet.
BMW-Coupe Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Skrevet Juli 14, 2009 Tror nok ikke du mister lappen nei, da hadde de nok tatt den rett etter ulykken. Du får kanskje en bot i posten for uaktsomt kjøring, men lappen får du nok beholde... Du tror ikke det nei, men har lyst å vite 100%, hehe! Betaler heller 30000 i bot enn å miste lappen. (Ikke at jeg tror at den kommer på så mye) Noen flere som har noe på hjertet? Har en kompis som snakket om at når det har gått over 1mnd, så har de ikke noe å komme med?! Men han var ikke helt sikker... Det høres jo lovende ut det, får satse på det da! Men man vet jo aldri...med onkel blå.. Tror nok ingen her kan svare deg 100% sikkert. Men sannsynligheten er stor for at du ikke mister lappen. Broderen krasja med null i promille, og politiet kom da på plassen. Etter 2 måneder fikk han bot i posten på ca. 9k for uaktsom kjøring.
Dirty Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 så lenge de ikke har kommet å tatt førerkortet ditt har du nok ikke noe å frykte
olsen123 Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Nei du mister garantert ikke lappen, va inblanda i ein ulykke eg å, men va i avhør etter på da. Og eg fekk ikkje utsettelse på lappen, var i ein traktor ulykke (uten lappen). Ingenting skjedde uten om ein bot. Sku dei ta lappen fra deg, hadde dei tatt den med ein gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå