Hauso Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 noen som vet hvordan man bytter dette? og hvordan får wieren ut av røret? midt under bilen:p evt noen som har en DIY på dette somewhere? på forhånd takk;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Mine løsna jeg med brutalt makt og ei svær vannpumpetang. Jukke fram og tilbake. Mye varme er også en løsning, men pass på, bensintank og bensinpumpe er i umiddelbar nærhet! Også må du skru ut innfestningen på brekket inni coupeen. Kan være lurt å være to stk når dere drar dem ut, siden wiren ofte hekter seg i chassiet inni coupeen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 egentlig en grei sak !! du skrur av midkonsolen å alt det nipste til breket, ta bare vekk alt sammen (god plass å greit).. så er det bare å legge seg under bilen at ta ei vannpumpe tang å vri mot og med klokka mens du drar kabelen mot deg!! (hvet ikke hvordan dette er å komme til når bakstilinga er på, jeg gjorde dette når den var nede) da skal den løsne ganske greit. kansje lurt å spraye litt rustløser eller noe litt før du begynner. så er det jo av med bremsene bak å løsne wieren fra bremse delene.. så er den vanskelige delen. ta vannpumpe tangen igjen, å vri av wieren på samme måte som sist... det endte opp med at jeg måtte klippe wieren å bore den ut fra bak siden pga. den hadde rustet noe i natta.. så er det bare å montere i omvendt rekke følge... kan være du må fille den braketen som skal til bakbremsene får å få den gjennom hullet... vis du har skrud litt før så er dette en grei sak !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnilsen Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 vannpumpetang er din BESTE VENN:D brutal kraft som nevnt ovenfor, og mye tålmodighet, de kommer til slutt:) bruk en skrutrekker og kødd litt inni røra under bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå