RogE36R Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Har hatt denne bilen i over ett år men aldri fått rotet meg til å lage noen tråd om den, men var på våler i helgen å kjøpte ett drøss med maguiars-produkter... Stod å pusset å gnikket i 7 timer søndagen, å fikk tatt noen bilder som ble sånn nogenlunde Bilen: 320 E36 94 mod M50B20tu BMW Swartz II Km: 196000 Importert i 2002 av eier før meg. Ekstreriør: -M-Tech front fanger -Angel eyes (merke ukjent, Hella?) -"M5"List på bagasjelokk. -Uorginale ("stygge") alpina 17" med 225/45 (På desperat jakt etter bbs ch 18"/19" ) -Senket 40-40(?) med koni dempere og fjører. -Supersport eksos -M3 diffusor kjøpes onsdag (bilder kommer da) -Powerflex foringer i forstilling -Ellers orginal, noe den definitivt kommer til å forbli i mitt eie, vurderer M-Tech bakfanger+dør lister men ikke noe mer. Interiør: -Komplett Elektrisk sportskinn (begge sider) med varme. -Største kjørekomputer -El. vindu+takluke -2sone Klimaannlegg -alu girspake, "chrome håndbrekk(som skal vekk!) + noe noe alu ringer rundt speedometer og turteller -M-Tech ratt fra Z3 -Nye gulv matter skal kjøpes -Noe stereo anlegg. Her må folk bare kommentere akkurat som de vil, ris eller ros, takknemlig for tilbakemeldinger Så skal jeg oppdatere så godt jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Den så skikkelig pen ut. Når du sier stygge felger, er det fordi de er skadet eller er det designet du ikke liker? Jeg synes de satt som et skudd Hvis de har noen sår, er det jo en ganske grei sak å fikse dette selv hvis man gidder å bruke tiden det tar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Stemmer det er pga at de har faktisk gaske mange sår, og flasser pga det er dårlige kopier Ser fin ut på bilen men bbs ch er min favoritt Takker for kommentar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Skjønner. BBS Challange er jo ikke noe dårlig alternativ akkurat. Jeg ville gått for 18", da 19" gir E36 styltefølelse dersom man ikke senker så mye at bilen ikke lenger er kjørbar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Ja ligger vel litt i grenseland med 19" men mener eg så en M3 med 19"ch engang å det så sinnsykt bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Her snakker vi en skikkelig tøff og riktig Bimmis! Si i fra når du skal selge, kunne tenkt meg denne i samlingen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Så utrolig pen ut! Det høres ut som du har ekstremt god smak Ta gjerne noen bilder i dagslys også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Takk takk Skal ta bilder i lys når eg får diffusoren på (etter all sannsynlighet onsdag) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Ser pen ut denne da, og sikkert enda finere i dagslys . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 pleier alle alpina kopi felger og ha en eike for lite? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 Takk takk... ang. felgene så er jeg faktisk ikkje sikker.. En annen ting, noen som vet hvor man får tak i M3diffusor til vanlig E36 fanger? Var på GS i dag men de hadde det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Skikkelig pen bil samma fargen som min også hehe Jeg har nylig bestillt m diffusor til original fanger..skal sjekke hva firmaet het og sende deg det på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 Tok noen nye bilder idag Vurderers forresten solgt, evt bytte i Turbobil(-bensin ) Prisant 70k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Virkelig dårlig respons her da Om det er pga for lite info etc. er det bare å ringe eller sende pm Mvh Roger 99265978 Pris kan også diskuteres noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Finnes det antydning til rust på denne bilen? Skader i lakk og karosseri? ulyd i motor? Ser ut som et meget pent eksemplar av e36 coupe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå