Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

hmm om du skal ha mere futt i 318is din.. så: chip, fjern cat(evt erstatt den med racing cat), og K&N filter evt kvassere cammer, og ha på effektanlegg.. hadde 2.5" eksos og simpons effekt bakpotte i tillegg til at jeg fjernet cat(syntes d var en meget pen lyd, ikke for overdreven men likevell grom lyd:) men du kan jo alltids turboladde den;) men da må du jo godkjenne og alt d styret dær:P

Skrevet

er vell tvilsomt att det kommer turbo på denne:P hehe, men kvassere cammer kan kansje komme ja, og muligens en chip..

Får sjå ka da blir te med tanke på med eller uten cat, har jo god tid igjenn te bilen ska på veien, så koffor ikkje :P

Skrevet
Har det mye for seg å fjerne katilosator på ein 318is e36? med tanke på lyd og efekt?

går dette på en bmw 520i e34 12v oxo??

Kan ta bort katalysatoren på din også ja, men det vil ikke gi noen spesielle resultater...

Skrevet
Har det mye for seg å fjerne katilosator på ein 318is e36? med tanke på lyd og efekt?

Ja, så lenge du har noe cat å fjerne, spørst kor gammel bilen er

Skrevet
Hvis bilen fra før er orginal (evt kun defektanlegg) så ville ikke jeg ha tatt meg bryet med å fjerne katta. Lyden blir grusom (er klar over at noen ungdommer syns det er tøfft), samt at du får mangellapp i teknisk kontroll og du kommer ikke gjennom EU-kontroll.

Katalysatoren er der og har en hensikt, la den være :)

ja sant det men er ikke verre enn at du skrur den på igjenn dagen før teknisk da?

Skrevet

Ja, så lenge du har noe cat å fjerne, spørst kor gammel bilen er

er en 90 modell

Skrevet
får pitte pitte litt efekt, men mest lyd, og du kan få ganske så grom lyd i bilen din!

ok neste spørsmål er litt flaut hoho, men kan egentlig ikke så masse om bil XD hva er kat? hahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...