spaix Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 kompisen min å jeg var å henta en bmw 520i 12v e34 i natt den fusker som f, når den er kald eller mindre enn lunka, men så lenge motoren er lunka eller vanlig tempratur så går den som den skal? noen tips om hva det kan være?
spaix Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 tempmåler til kaldstartdyse... er du helt sikker?
spaix Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 tempmåler til kaldstartdyse... å hvor sitter kaldstartdysa henne?
GeirAndre Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 ikke 100% hadde jeg hatt bilen så skulle jeg sett litt på den så jeg kunne nlitt det.. høres veldig ut som den siden den bare fusker under oppvarmingsprossesen. undersøk kaldstartsysemet!
spaix Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 ikke 100% hadde jeg hatt bilen så skulle jeg sett litt på den så jeg kunne nlitt det.. høres veldig ut som den siden den bare fusker under oppvarmingsprossesen. undersøk kaldstartsysemet![/quok takk skal du ha:)
kbteknik Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 tempmåler til kaldstartdyse... å hvor sitter kaldstartdysa henne? sitter under innsuget..
Bimmerlars Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Kan også være vanntempføleren som forteller hjernen at motoren er varm når den er kald
GeirAndre Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 da hadde den fuska ganske greit når den ble varm!
GeirAndre Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 ikke? hva tror du skjer når hjernen tror motoren er kald?!
Bimmerlars Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Da går den dårlig når den er varm. Føleren snur ikke om på virkningen sin når den er defekt. Den låser seg gjerne på en feil motstand. ECU tror motoren alltid er varm, da får den for lite luft og drivstoff når den er kald og fusker, men når den blir varm går den tilnærmet som den skal eller som den skal alt ettersom
spaix Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 Da går den dårlig når den er varm. Føleren snur ikke om på virkningen sin når den er defekt. Den låser seg gjerne på en feil motstand.ECU tror motoren alltid er varm, da får den for lite luft og drivstoff når den er kald og fusker, men når den blir varm går den tilnærmet som den skal eller som den skal alt ettersom så det vill si at kanskje vi må bytte hjerne`?
Bimmerlars Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Nei, vanntemp føler. Behøver ikke være den som er defekt, men den kan være noe å sjekke. Som regel er den litt rufsete varm også når den er defekt, men ikke alltid
spaix Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 Nei, vanntemp føler. Behøver ikke være den som er defekt, men den kan være noe å sjekke. Som regel er den litt rufsete varm også når den er defekt, men ikke alltid ok det er bra! for da svei det ikke så sykt i lommeboka ,haha. men har en 520i selv 12v e34 å jeg spilte musikk i stad å glemte det helt bort gikk mye batteri å når jeg prøvde å starte ville den ikke starte, på 3 forsøk så gikk den med kom den hælvetes eksosen ut av potta å når jeg ga litt gass så kom det mye svart/ grå røyk? noe tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå